Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etiketttävling
Läst 949 ggr
KajsaLarelius
4

Reservproppar Halmstad 31/8

Det har tillkommit två reservproppar till Halmstads tävlingsdag den 31 augusti. En för kat A och en kat B, båda specialare och öppna för alla oavsett prispoäng. Anmäl gärna ut er häst om propparna passar för att visa att behovet av varierande proppar faktiskt finns!

KajsaLarelius
0

Anmälningarna går ut imorgon, måndag 25:e, kl 9:00 kan jag ju också säga!

Mossiga
0

Åh vad synd att jag såg detta nu, när det är för sent att anmäla! En perfekt  prop! Borde finnas nåt bättre sätt att få reda på propändringar!

KajsaLarelius
2

Vad tråkigt! Jag vet inte hur andra banor gör, vi skrev här, på hemsidan och på facebooksidan. Det bästa för en själv tror jag är att gå in på propositionerna från tävlingskalendern då och då och titta på det som är rödmarkerat. I anmälningsformuläret brukar det också stå att det blivit propändringar, men det ser man ju inte förrän man väl anmäler.

Emmelie93
2

Det stod klart och tydligt att det fanns 2 st reservproppar på anmälningsformuläret, innan man anmälde, stod bredvid där man skrev i datumet!

~Stuteri Stenbydal~
Sajtvärd på Gotlandsruss.ifokus

o-oliver
0

Någon som vet när listorna kommer?

VeronicaP
0

De gick inte att missa när man anmälde att de fanns  reservproppar , stod med röd text i anmälningskalendern

Mossiga
1

Ja, det var nog bara jag som missat all info, hade helt valt bort Halmstads tävling eftersom inga lopp passade. Jag visste inte ens att det att kan dyka upp helt nya proppar efter hand.  Får hålla bättre koll i fortsättningen!

VeronicaP
0

#7 Ja de kan ju bli ändringar i efterhand , så man får hålla lite koll då de blir lite fel ibland ;)