Halmstad 31/8
Efter att flera gånger pratat igenom gårdagens olika situationer med mer eller
mindre dramatik i vissa lopp kan jag bara konstatera,
att dagens ABSOLUT bästa insats gjordes utav Jonas Hansen som efter att hans sulky krokat ihop med ett annat ekipage hängde utanför sulkyn, hade tappat ena fotstödet, famlade efter tömmarna, balansen och skalmen för att kunna häva sig tillbaka igen OCH ändå bli femma i loppet med 15 hästar.
Han låg mitt i klungan och att ingen allvarlig olycka inträffade var helt och hållet tack vare hans sinnesnärvaro, reaktionsförmåga och lugn.
En fantastisk bedrift!

Håller med dig att de var en helt underbar bedrift , såg inte vad som hände från sidan bara att något hände, hörde att de var inte hans fel , men de är som sagt bara hörsägen :D
Tyckte att många kuskar var väldigt dåliga på att kolla upp innan de tog ner sina hästar från galopperna och att de inte kollade upp direkt innan de körde ut. Igår hade jag tid att kolla lite mer på loppen än vad jag brukar ha så nog såg man mycket konstigt.'
Men tänk ändå vad jag missade som bara kunde koncentrera mig p vad jag ville , så hur svårt är de då inte för domarna att hålla koll på allt :)