Underbar shettisvalack säljes!
Allgunnens Bepop är en 8 årig valack med ett rekord på 2.39. Han gjorde sin senaste start som 5 åring då jag sedan föll för ålderstrecket och han såldes till nuvarande ägaren för att vänta in åldern på sin blivande kusk men då intresset inte finns så är han nu till salu.
Bepop har på sina 32 starter aldrig varit diskad och bara varit oplacerad 2 gånger! Han har varit 1:a 6 ggr, 2:a 9ggr, 3:a 5ggr, har tjänat 8225 pp och var även 5a i derbyt. En ponny med större kärlek och kämparhjärta till sin kusk får man leta efter då han alltid gör sitt bästa, oavsett vad!
Han har de senaste 3 åren joggat omkring i skogen med farfar och barnbarnen 2-3 gånger i veckan. Bepop har aldrig slagit, stegrat eller skenat men är en framåt och alert ponny!
Är slutmätt och kvalade iår utan något snabbjobb eller liknande i kroppen men gjorde ändå allting rätt!
Det är inte jag(Kajsa) som äger hästen utan lägger ut annonsen åt nuvarande ägaren men känner ändå hästen väl då jag hade honom som 4 och 5 åring och även haft mycket kontakt med honom de senaste åren! Första kontakt via mig.
lindsjokajsa@gmail.com eller 0768292830
Hemmet är väldigt mycket viktigare än priset!
Hej! Jag vet inte om du/ni/ägaren vill sälja honom till en travskola, men om ni vill det så sälj honom till Solvalla travskola. Där kommer han få ett underbart hem, med massor av barns som kommer att älska honom och massor av kompisar. Han kommer att tränas och tävlas och ha ett super bra liv på travskolan. Utifrån vad jag läst verkar han vara en super bra ponny. :) så hör av dig till Solvalla travskola om du är intresserad
Annonsen är inte längre aktuell!