Solänget 22 september
Ponny: Säby's Ludmila
Rek. 2.23,9
Pengar: 1630kr
Proppar: 7,8 och 11 men velar mellan 7 o 8 kan inte bestämma mig vilket av de jag ska välja mellan
Jag hade tänkt anmäla, men det var innan hästarna blev förkylda :(
Igår friskförklarades både Juppe och Zolle, då dom båda var fina i sina första träningspass :) Eller ja, det var Zolles första träningspass efter 1 veckas vila, och Juppes andra efter 3 veckors vila…
Sen tjurade farsgubben :( 40 mil är för långt, tyckte han…. Om nu hästarna hade vart i form hade jag TVINGAT dit honom, men tyvärr känns det ovärt… ;/
Synd som bara fan säjer jag, för Solänget är den ENDA BANAN här uppe som har lopp för mina hästar (rekordhandicap)!

#1 Tror att det var dom proppara jag tänkte anmäla Polle till .. men ja, de går ju inte som hon är nu :/ Hinner inte sätta igång henne igen heller, orättvist mot henne. Men förhoppningsvis så kan jag ta mig dit upp och fota :)
#2 Håller med dig ! Solänget, Valla och Gävle är dom enda banorna jag kan åka till som har rekordhandicap (vilket passar Polle som handen i handsken .. de gör inte pengahandicap - jävla idioti !). Finns en till helg på Valla, men pappa kör inte dit, sen äre bara Solänget den 22:a som har rekordhandicap .. men det spricker ju nu .. tyvärr
#3, jaa fy :( Det känns ärligt pest att inte få ge Juppe något schyst sista lopp tillsammans… Och ännu värre mot Zolle som har det nog knepigt som det är på banan - ingenting blir ju bättre av värdelösa penningproppar!
Östersund hade väll rekordhandicap den 7e oktober??? För mig är det för långt (65 mil) och dessutom Skellefteå samma dag (dit är det bara 16 mil så…). Kanske någonting där för dig Mirre? :)
Östersund skriver också ut rekordhandicap, vilket jag tycker är SKITBRA! Heja Solänget och Östersund!!! *lätt bäst* ;)

Ronaldo 2.29.6 350:- ska ut i prop 7 lr 6.
Rossmons Florian 3.00.2 3375:- prop 3 och 5. Inte säker om han ska dit, bero på kusk till honom.

#4 Ja .. så jävla irriterande .. antingen får Polle stå på start och ha hästar som går 2.10-2.15 precis bakom arslet .. eller så får hon stå på ca 100m tillägg (iofs var hon inte bra i de loppet, så hon fick ju inte heller nån chans att visa om hon kan ta igen de lr ej ..)
Hm, ja de kanske de är :O Jag har helt glömt bort de ja .. jag tänker bara på dubbeltravet då, haha inte att det finns heldagar där :P Men, de vore kanske nåt. Har ju faktiskt proppar uppskrivna i min lilla "Planeringsmoj" … :P

#3, varför kan du inte anmäla henne då? alltså, har hon varit dålig eller?

#7 Ja hon har varit dålig, vi får se om vi hinner få igång henne till Solänget, men de känns nästan bättre att få henne riktigt bra och kanske starta henne i ÖS istället .. hon har nyss åkt på korsförlamning .. :/
Ska inte dit då men däremot på fre-lör :P

Vävsla Ginny 2.49,7 3550:- prop. 4 eller ev.5
Make Me Happy Hanna 2.51,6 4725:- prop.4

#9 Åh, du ska dit i helgen :P Vars åker du ifrån ? Åker du förbi Sundsvall ?
#11 PM:ar..

Vilka ska dit nudå? jag behöver eventuellt kusk till en shettis!!!
jag ska stå i vinnarcirkeln ;)

Jag vet inte om jag ska dit, får se hur hon är … :)

Vi ska nog dit. Evelina skall trol starta med Nova och Felicity, sedan blir det nog en start för Xtra också..

jag sa dit med nåon ev. två av travskolans hästar
#13 vad äre för shettis som behöver en kusk?i vilken propp?

#17 prop.4
Jennifer! Jag kan nog köra! :)

#19 skaru ner?;o ;)
#20 Haha ofta "ner" till Solänget XD

#21 för amandah blir det ner.
#22 Vet, men det låter lite kul för mig som bor i Sthml..
#20, ska kolla med mamma om jag har möjlighet att åka själv. Men ingen ponny ska med iaf.

#24 ja gör de:)