SÄLJES
Pg av att det är slut tävlat för min del, så ska följande russ säljas nu.
DAR´S FOXTROT sto f-01 E: Darius Roll U: Miss Persén ue:Inter 12starter 10-0-1 rek. 2.03.4(seger) 7200Kr Hon är klar för start och står för tillfället hos Säppäles. Hon har mkt kvar att ge på banan! Denna dam är lite speciell och kräver en kunnig köpare då hon är lite vass i psyket.
KAPTEN ROLL v f-00 E: Vagabond U: Dullilla Roll ue: Titan rek 2.22.4 2.17.4a Kappe är en väldigt snäll ponny att ha och göra med, däremot är han smått överambitös på banan, kräver även han en kunnig köpare för att kunna utnyttja hanns kapacitet, jobbar mkt bättre än sitt rek!
POLGARA DAR sto f-05 E: Miklas U: Derjlia ue. Haj En extriört sett otroligt fin ponny, har varit i vagn men inte jobbad i den på ett tag nu.
ALHADIN hingst f-04 E:Allgunnens Opal G U. Certina Roll ue. Munter Även här en mkt fin typ för trav, enkel i hantering med gott steg! moder stammen är riktigt fin då den har lämnat både Darius Roll, Iva Roll m.m god travare. Fadern Opal G har bla lämnat Kriterivinnaren Remington och ett flertal under 2.00min. Säljes INTE av mig utan genom mig, kan kontakta både mig och Vasira här inne på PTIF
DUMLE ESS hingst f -06 E: Bond U: Dullilla Roll ue: Titan En mkt välväxt kille som är mkt hanterad. Dullilla har bla lämnat Djinn Ess 3år rek 2.06!
Vid intresse kontakta mig på tel070 612 11 44 eller mail, Stuteridar@hotmail.com
har du sålt oliver

Nån bild på Dumle? :)
Du leasar inte ut några hästar?

#1 Oliver är såld.. Tråkigt Signe att du måste sluta. Lycka till med allt annat :)
//Mickan
Skittråkigt att du slutar Signe!
Fina hästar du har till salu, synd bara att man inte har pengar, eller plats…
leasar ni ut foxtrot? maila till iwarzzon_@hotmail.com
# 2 har tyvärr ingen bild på dummle men kan skaffa fram om det är intressant, skicka din mail adrass så mailar jag till dig
Till er som undrar om leasing så leasar jag inte ut ng av de som är i annonsen, de som jag vill leasa ut är redan utleasade!
#5 tycker oxå att det är tråkigt att sluta, men man kan inte göra allt, satsar för fullt på avel nu…men alltid kul att höra! Kommer dyka upp på banerna iaf!
putt!

Vem har Kung Dar?

Förlåt, såg nästa inlägg.
Hej Signe!
har du någ mer bild på polgara än den som finns på stuteridars hemsida?