Bennedick
Heisann.
Jeg kjøpte for en måned siden Bennedick. Han er en 14 år gammel valakk etter Dickie og Cindie (Tror det skrives sånn) Han gikk i Sverige som unghest, har jeg hørt.. Noen som vet noe om han ? Er så moro med info om han.. Han var hingst i sverige vil jeg tro!
Maria.
*

Benny gick på trav i Sverige några säsonger. Vi hade hans farbror.
Det var då Therese K Lindgren som körde/ägde honom. Har för mig att han inte gjorde så många starter och att de flesta var diskningar, men travade han gick det fort…
Åja, i Norge har han gjort det bra. Jeg jobber med å sette han igang nå! :) Ser veldig bra ut og masse vilje. Har også fått den monteryttern jeg ville ha, Elise Holt! :) Ble han kalt Benny i sverige å? Det kaller jeg han også! Har du bilder? Mer fakta? Har du MSN til Therese?

Jag har bara kort på honom, alltså inga på datorn, men kommer ihåg att han var en riktig snygging=)
Jag har ingen adress till Therese..
Kunne du scannet de evnt`? Han ble kastrert for noen år tilbake..Moro å se han som hingst. Håper å starte elitelop neste år!!

Gleder meg masse til å ri han Maria! :D
Jeg gleder meg masse til du skal ri han, flaks for meg at ikke du var lova bort alleredet :D Jeg tror det blir kjempebra !!

Haha! Ja, vi får håpe det! 
Selvsagt vinner dere. :D Må slå de som er blitt litt kjepphøye(Y)

Haha! Javel, nå får jeg prestasjonsangst her!=P haha!x) Neida, vi får håpe det går bra! :D vi må ha en seier neste år?
Klart vi må det :)
Åsså SM. HEhehehehee

Hjelp!