Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 1089 ggr
MariaJH
0

Bennedick

Heisann.
Jeg kjøpte for en måned siden Bennedick. Han er en 14 år gammel valakk etter Dickie og Cindie (Tror det skrives sånn) Han gikk i Sverige som unghest, har jeg hørt.. Noen som vet noe om han ? Er så moro med info om han.. Han var hingst i sverige vil jeg tro!

Maria.

MariaJH
0

*

KickanLilja
0

Benny gick på trav i Sverige några säsonger. Vi hade hans farbror.

Det var då Therese K Lindgren som körde/ägde honom. Har för mig att han inte gjorde så många starter och att de flesta var diskningar, men travade han gick det fort…

MariaJH
0

Åja, i Norge har han gjort det bra. Jeg jobber med å sette han igang nå! :) Ser veldig bra ut og masse vilje. Har også fått den monteryttern jeg ville ha, Elise Holt! :) Ble han kalt Benny i sverige å? Det kaller jeg han også! Har du bilder? Mer fakta? Har du MSN til Therese?

KickanLilja
0

Jag har bara kort på honom, alltså inga på datorn, men kommer ihåg att han var en riktig snygging=)

Jag har ingen adress till Therese..

MariaJH
0

Kunne du scannet de evnt`? Han ble kastrert for noen år tilbake..Moro å se han som hingst. Håper å starte elitelop neste år!!

HultsBemil
0

Gleder meg masse til å ri han Maria! :D

MariaJH
0

Jeg gleder meg masse til du skal ri han, flaks for meg at ikke du var lova bort alleredet :D Jeg tror det blir kjempebra !!

HultsBemil
0

Haha! Ja, vi får håpe det! Glad

MariaJH
0

Selvsagt vinner dere. :D Må slå de som er blitt litt kjepphøye(Y)

HultsBemil
0

Haha! Javel, nå får jeg prestasjonsangst her!=P haha!x) Neida, vi får håpe det går bra! :D vi må ha en seier neste år?Räcka ut tungan

MariaJH
0

Klart vi må det :)
Åsså SM. HEhehehehee

HultsBemil
0

Hjelp! Räcka ut tungan