Raskens Victor lånes ut
Fra og med sensommeren/høsten 2007 må jeg låne ut Victor pga utdannelse.
Han er en 9 år gammel, snill hingst uten uvaner. Rekord 58.6 54.5a 2.06 monte, ca 19 000 innsprunget, men usikker på om han blir handicappet etter det grunnlaget. Victor har de seneste årene konkurrert i Norge og har MYE spart. Derfor ønsker jeg at han skal komme til en seriøs, erfaren og flink kusk som satser, slik at han får vist seg skikkelig fram.
Interesserte kan kontakte meg på
finns han kvar??

Det finnes ingen "avtale" på Victor enda. Han skal tidligst lånes ut etter Jarlsberg grand prix som er midten av juli.
For de som eventuelt har interesse av det, ligger det filmer av ponniløp hvor også Victor deltar i på www.fevang.as (man må sikkert lete litt, men bl 21.04.06 og ogp løpet)
ellers kan man se bilder på bl.a www.hesteguiden.com både under travbilder og reportasjebilder (bildebasen).

Han är väldigt fin.. Min syster har tävlat han..

Malin: Så fint bilde, finnes det flere av han? Han har ikke forandret seg så mye egentlig, like livlige øyne! Hvordan var han for dere da?
Send gjerne en mail eller noe og fortell litt :)

Takk for bildet. han så fin ut!

är intresserad har mejlat till dej.

Grymt fin !Hur länge hade du tänkt låna ut honom ?
jag har mailat dig för länge sen.. men jag har inte fått nå svar :(

Hei
Thilda: Jeg mener jeg svarte, om jeg ikke har gjort det beklager jeg så mye. Det har vært så bra respons at det kan ha gått litt i ball nå og da.
Sarali: Takk for det. Victor kommer til å være til utlån ihvertfall de nærmeste 5-6 årene da jeg skal studere.
Nå later det til at han faktisk blir hjemme hos oss ett år til da det ble noen problemer med min søsters hestekjøp (så hun står nå temmelig hesteløs..)
Victor skal lånes ut til Sverige etterhvert, da løpstilbudet i Norge er veldig dårlig.

är intresserad faktiskt :) ska prata med mor ;)

skulle va grymt kul med en så fin häst.. Får höra lite med föräldrarna.. fasst gissar på nej, heh

De vore inte fel å låna honom nej … ! :) Men känns som att det kan bli problem att hitta stallplats åt en hingst … :(
intresserad finns han kvar?

#14 säger som 14 helt perfekt häst, men det är så jäkla svårt med stallplats åt hingst :P
# 16 varför det det är väll bara att ha en box vi har hingst i det stallet som vi har våran häst i

#17 ja men typ kan inte gå i samma hagar och sånt

Victor är utlånad.
Sen kan en hingst gå med en valack, inga problem alls

Men det är inte många hingstar som kan det. Oftas går det bra om dom gått med hästar hela tiden eller går med en annan hingst typ som två hingstar går med varanndra från det att dom är små till så länge som det går, oftas kanske man får lov å skilja dem när dom är 3-4.. Ibland kan dom gå hela livet och ibland aldrig. Men det är inte lätt att låta en som är tex 8år och aldrig gått med andra gå med nån. Vissa hingstar kan ju vara snälla, tex varmbloden trivs ju oftas med ponnier:)

# 20, aoow :)
vem lånar han nu då?

vet inte, minns jag rätt så var det hennes syster
Jeg låner han

Min søster Maria låner Victor. Men han skal til Sverige for å konkurrere og få brukt sitt potensiale. Hun skaj ha han i et år i første omgang, men hun har en til i samme tidsklasse så når mer er bestemt kommer han ut på lån igjen.
Victor har gått sammen med hester, men blitt mer dominant ovenfor andre hester (som et lam mot folk da:) )derfor skal han gå alene. Dog går han med kun en strømtråd, så noe tøffing er han ikke. Tusen takk for alle henvendelser:)
25 - Jeg vil ha han mer enn et år. :) Han er skjønn. Vi får se Isa. ;P I decide. Neida !!!!!!!!!!
25 - Jeg vil ha han mer enn et år. :) Han er skjønn. Vi får se Isa. ;P I decide. Neida !!!!!!!!!!