Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etiketttävling
Läst 1146 ggr
williemarrone
0

Umeå 14 september

Någon som vet när ponnyloppet går på fredag ??

Beeea
0

Undrar också…

FridaSimonsson
0

Vet ej , men jag ska iaf dit å sela Raindance som kommer att gå vidare till VK mästaren ;D

stinadrugge
0

Skriv gärna in här när ni vet. Någon som vet av några strykningar?

fan_idole
0

Ponnyloppet kommer att gå mellan lopp 2 och 3, cirka 18.55.

Annelie-
0

STORT LYCKA TILL önskar jag Iva Roll och Primusa!

jonasjo
0

Skriv när ni vet hur det har gått Glad

Kristina-
0

Iva Roll vann före Miltano, och Primusa var treaGlad !

Joanna89
0

Grattis grattis! :)

amandahandersson
0

Exakt som jag tippade! ;)
Grattis! :D:D

Tider? :)

Miii4
0

Grattis till Iva roll och alla runt henne :) Tur att den långa resan lönade sig!

Kristina-
0

Banan var rena gyttjebanan och det Störtregnade , så banan var flera sekunder långsam ! Iva 52,8 Miltano 52,9 Primusa 59,4 tror jag att det var.Glad

amandahandersson
0

Miltano måste ha gjort det jäkla bra alltså… 15 år "gammal" är hästen och har gått 1.50a som snabbast, och om banan nu var flera sekunder sölig… Han är otrolig!

jonasjo
0

Ja han var ju jätteduktig Glad GRATTIS Jenny och Miltano och förståss till vinnaren  Iva Roll..

Kristina-
0

Mer resultat : Stuves Monopol var fyra och Karamellen femma ! Har inga tider på dom .

Jennie_A
0

Lite fler Stuves Monopol 1.59,3, Karamellen 1.58,9. Sen blev Toker 6a på 2.04,5… Är helt dyngsur för det vrääääker ner här uppe!

StuteriSolo
0

Grattis alla i slasket!

juliapettersson
0

Grattis Iva Roll! Hemlis

deweycheatumnhowe
0

Tack alla, nu är man på Hotellet och gåttar sig i lyx. Tråkigt med det här vädret, fullkomligt öser ner och blåser 20m/s typ.

Tur att Iva fick dit nosen och att Primusa var 3:a, hemresan blir lite lättare imorgon..

Gonatt.

PippiL
0

Ingen som har fullständigt resultat?

Grattis till alla som tog sig igenom i skit vädret. Skrattande

dullen
0

1:a Iva Roll - 52,8

2:a Miltano  - 52,9

3:a Primusa  - 59,3

4:a Stuves Monopol - 59,3

5:a Karamellen  - 58,9

6:a Toker  - 04,5

7:a Rovalds Zoyeriba  - 09,4

opl.  Pegasus 07,5, Born Fighter 10,1, Karsk 11,0, Fritz 08,5 , Diana Ross 14,1, Kumpan 13,6

Strukna Gilda Roll, Lonnic Ess

PippiL
0

Inga diskningar… fantastiskt med tanke på väder och banförhållanden. Det måste betyda att det var mycket duktiga kuskar som satt bakom tömmarna igår. Skrattande

dullen
0

Miltano, Stuves Monopol, Rovalds Zoyeriba och Fritz hade inga galopper övriga hade tagit sig en galopp på vägen…

Jagz
0

Kul att Zoyeriba gick en hyfsad tid :)

stinadrugge
0

Hon hade kunnat gå fortare, men när hon tog i och sprang snabbare så känndes det som att det gick för fort för henne, så jag höll in henne, men hon gjorde det väldigt bra, ingen galopp på den lervällingen, och en massa grus hade hon i ansiktet, stackarn..

Millen
0

Jag var värkligen super nöjd med Miltano han är ju trots allt 15 år å på den banan… synd bara att han inte har så många tävlingar kvar tills han lämnar tävlandet bakom sig, det känns lite tråkigt för som han är nu så skulle han kunna tävla minst 2 år till