Solänget 22sept.
Vilka ska anmäla till Solänget den 22sept. ? Propp ? Rekord ? Häst ? Själv tror jag vi kommer anmäla Hamras Caramba , rekord 2.39,1 , till prop 6 . :)

De finns redan en sån här tråd ;p.
Men ja ska iaf anmäla Ronaldo,2.29.6 till prop7.
Anmäler ev. Rossmons Florian,3.00.2 till prop3.
Jag ska stå i vinnarcirkeln och dela ut täcken och priser ;)
#2 Fränt Maria ;)
Iaf, Pärloito 1,59.8 ska anmälas dit. Prop 10 Med Anna Brandell i sylkyn ;)

Jag hade planer på att starta Polenta där, men jag vet inte får se hur jag gör.
Hon har rekord 2.19,6 - fanns väl en 2.20 propp om jag inte minns fel ?

#3 Vrf kör du inte själv cattis?
Säby's Ludmila
Prop 7 och 11 :)
Rekord 2.23,9

okej :)
#1 det visste jag inte :$ :P
#2 Då kanske vi ses där då ;) Haha :)
#5 Jag kör inte själv för att jag lovat bort en körning till Anna då hon hjälpt mig rätt mycket nu på slutet :) Och, jag vill även se hur Pärlan sköter sig med annan kusk i sulkyn än mej.

jag ska köra Näsvallens Alsur och han ska anmälas i propp 4 och 3

ANmält min shettis till 3.00 loppet och russet till 2.20 =)
Nån som komma va där och fota??? :D
STARTLISTOR? ;);)

#13 OM jag tar mig di ska jag själklart fota :)

Kommer det några listor ikväll tro?:)
#15 klart du gör ;)

Jag vill se startlistorna haha…även fast jag inte har starhäst med mig;)

#17 Haha .. är väl inget som säger att jag kommer dit ;P Men jag hoppas på de :P
#18 du ska ju rida min pålle ;) hon va as het idag :P

#20 det e bra att hon är det;) hehe ja men ja har juh inte starhäst med mig hehe;)
#21 haha ja :P hon va på väg o sticka med mig nästan :P haha det är därför jag vill ha en Pullburk o en aningens skarpare bett ev. :P
nån som ska till solänget som har en Pullburk och Raymondcheck jag kan få låna? :D

#23 Pullburk är ju lätt å fixa :P
#24 hur då :O det är ju ingen som har ju :O

#25 man kan alltid göra en själv
#26 :D HUR DÅ??? :D nu är dagen räddad ^^,
#27 Ölburk XD

Ingen som har listorna ? :D

Jag ska dit med Diana-ross, rekord 2.08 och hon ska gå i 2.20 loppet och 2.12 loppet :)

Listorna kommer här ;

#27 ta ett plast/avlopps rör och kapa i önskad längd sen gör du 2 hål att stoppa checkremmen igenom:)
#32 åh värsta nice juu :D ska se om vi har ngt :D haha :D

nån som kommer dit och fotar ? :D

#32 Checkremmen .. ? Är du inte ute och cyklar nu Jenka ? :P Du menar väl ändå ganaschremmen ? Och ett litet hål mitt på röret för remmen på kindstroppen =)
#35 Mirre ;) de heter både och :p Käkrem sitter på träns ganaschrem sitter på huvudlag xD
hehe ^^,

#35 ja mirre de heter faktist både och;)

#36 .. Hm, ja de har du rätt i :P MEN, vi fick höra av Anette att om vi skulle säga checkremmen i ett travstall skulle de bli alldeles knas :P Äh, skitsamma - säg vad ni vill xD
Haha ja skulle man sätta pullburk på käkremmen skulle de ju se allt för knas ut. Den gör ju inte direkt ngn nytta ovanför halsen/nacken xD
Käkrem = bakre käkremmen på travkäken xD