Lackning av hjälm
Vet att någon liknande tråd har varit uppe förut men hittar den inte.
Jag behöver tips på lackerare som kan motiv lacka min hjälm. Vet ni ungefär vad priset brukar ligga på?
Mail och telefonnummer till dessabehöver jag.

ladugårdsinrede. kostar 2000 + moms. så de blir 2500 han som lackar är han som lackar åt brizy.. kentA

lämnade min på Bidermans i Romme, de skickade den till Eskilstuna, när den va klar skulle ja tävla där så ja hämtade den där ;) ligger runt 2000kr

Jag vill ha eget motiv, kan man önska själv eller har de mallar?
Det vore bra med telnr eller mail så kan jag höra personligen.Eftersom jag har speciella önskemål.
En av mina bästa vänner är konstnär och väldigt skicklig på hästmotiv. Hon har lackat några travhjälmar också, motiv enligt önskemål.
Finns i Nybro - PMa mig om det är intressant så får du hennes nummer.
Fråga Björn Goop och Johan UNtersteiner ^^
Ne, men de som lackar hockeyhjälmar lackar motiv som man vill ha, och de finns ett ex. antal sånna. Jag skulle to att de kan lacka en travhjälm också.

Ja det antar jag med men var får man tag i dom?
Jag har fått flera förfrågningar angående min kompis som skulle kunna lacka…
Återkommer med mer info, så snart jag fått det…

Putt
kentA lackar jättefint =)
om du vill ha eget motiv e de säkert bara att skicka en typ "ritning" på hur de ska se ut så han vet =)
ta kontakt genom brizy:
Brizy AB
Tel: 0320-16195
Fax: 0320-14000
E mail info@brizy.se
Jonas Toft
Mobil: 0703-142319
Kontor: 060-577281
E-mail: jonas@brizy.se

min kompis lackade hos promask dom lackar hockeyhjälmar men kunde också lacka travhjälmar sa dom(med eget motiv),tror deras hemsida är www.promask.nu eller nå sånt ska fråga kompisen igen.

#11 www.promask.com

#12 tack!
Tänkte bara tala om att min kompis tyvärr inte har utrustning för lackering just nu, den var visst på villovägar…

_
Lackering travhjälm, mer info Alexander Gustafsson, Umeå, mail polarisindy@hotmail.com för mer info.
Egna motiv helt efter kundens önskemål.
_