Andra djur ?
Har ni andra djur utöver hästarna? Vilka i sådana fall? Nyfiken… xD

har en kanintjej nla heter hon hon är 3år å tävlar i hoppning,4trista guldfiskar hr jag med

2 katter, 2 kaniner oså en undulat^^

en kanin, två undulater och en nymfparkit.. :) sen våran katt dog för inte så länge sedan.. :'( sen är ja hundvakt varje dag.. de är ju inte min men.. han är då här i alla fall ;)

Jag har, utöver hästarna
- en innekatt (exotichona, av utställningskvalisort - dock är den karriören över pga att hon har epilepsi)
- två råttfångare = utekatter
- 18 fårskallar (som hjälper hästarna att hålla hagarna nerbetade = naturligt parasitförebyggande!)

Två hundar och två stallkatter.

En massa kossor, tre hundar, ett par höns och några lagårdskatter.
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Vi har 4 katter (varav en är kattunge) sen har jag en belgiskjättekanin/dvärgvädur Och en massa fiskar :)

Vi har 3 gutefår. De två tackorna brukar få lammungar varje vår.
Sedan har vi en katt som heter Silver och min blandrashund Sasha.
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus
Vi har 4 kaniner och 2 katter.

tre bondkatter candy cajsa å casilljas…cajsa ä min katt världens skelaste ögonen går i kors och alla hatar henne för att hon kloar och bits..men hon är som en hund..säger man ssssssssssssss så sätter hon sej..:P
#27 Tror? ;)

#29 Ja, det kan skifta lite;) Vi har 3 stycken som är våra i alla fall kajsa, murre och raider, sen smyger det runt någon ful katt på gården som inte är vår:P Brukar samlas lite katter här, de kommer och går lite som de vill.
Har en kanin och massa fiskar :P

#23 Vi har också en dansk-svensk , skitgullig :P

Jag har fiskar… ! :D hehe… !
mvh Marielle

Jag har några "småsvin", även kallade marsvin :P

jag har 2 stycken hundar och hästarna såklart

jag har 2 stycken hundar och hästarna såklart
vi har 1 hund och 3 katter och 3 hästar såklart:P

JAg har 2 katter-Tuffe o Tiger, bröder. Och 2 pudlar-Pepsi o Emil.

#27 , är din hund en Lancashire heeler?? :D

#57 självklart:D

Jag har 2 hundar, 1 marsvin, 5 kaniner, 2 hönor, 30 kossor (pappas) och 4 hästar.

Vi har ett gäng hundar…
Ena rasen är Chinese Crested Dog och den andra är Perro Sin Pelo Del Peru, med andra ord Kinesisk Nakenhund och Peruansk Nakenhund.
Jag har en liten kennel så för tillfället har jag 5 kineser och 1 Peruanare plus 5 valpar och valparnas mamma…
Självklart har jag en hemsida:
http://www.marachinos.com
Sedan finns ett antal spindlar och möss, fast dessa är inte välkomna hit men det fattar dom ju inte 
~Sandra~
-Medarbetare på ponnytrav.ifokus.se
-Medarbetare på tibetanskspaniel.ifokus.se

Vi har 3 kaniner,ca:30 höns & 9 ankor

jag har min hund fredde:D
3#ojj nala heter hon inte nla

#66 tävlar du kaninghoppning?

4st inne katter + en Retriver hane :)

Föutom dom 3 hästarna vi har så finns de även 1 hund, 1 katt och en hel hög med akvariefiskar.
4 katter ! :S sen 1 hund hos mamma.

Jag har får,katter,hundar,höns,gäss och nån råtta:D
En kanin, en katt, två råttor och en grand danios + sist och inte minst husmusen!!!!

Jag har en hund o ett marsvin :)

#7+#8.. nu har ja ingen kanin längre. så nu äre tre fåglar å en hund.. å ett gäng dammråttor :P