Pannband med namn
Hur ser era pannband med namn ut? Är det någon som har beställt från Bergsåkers travshop?

Colt har två stycken. Ett svart med guldtext och ett svart med vit text. Har köpt båda på biderman! =)

Zeleno har ett grönt med vit text=) vet inte vart det är köpt för fick det med när jag köpte han=)

Jag har köpt ifrån Bergsåker :P Har ett orange med svart text, riktigt snyggt :) Tycker dom är bra :)
Selunderlägget, förbygeln och pannbandet på bilden har jag beställt därifrån :) Dock missuppfattade dom mig och det vart en storhästförbygel, men dom kortade av den .. fast de vart inte så snyggt men ^^ Fast man ser ju inte pannbandet så bra, du får förstora upp bilden :P
Jag har till Svartkrut, och det beställde jag från Jägersro Hästshop.
Han har vitt med svart text.
Timoon-X har ett svart med vit text från Halmstads Travshop. (Även Icent hade därifrån).
Funderar på att beställa nya. Ska ändå beställa till Rackarungen och Tejas Morian.

Luddan har inget än.. men jag ska beställa ett men jag vet inte vars :)

Samma som #12 ;)
Josefinejumpforjoy.blogg.se

Jag har inget själv, men det finns att köpa/beställa på Royal här där jag bor, en kompis har därifrån och det vart fint tycker jag :)

Telis Pilot har ett från biderman med svart färg och röd text ;) skit snyggt!

Tack för alla svar! Nu vet jag hur jag vill ha Lusses :D

#19 Hur blir det då ? ;)

#20 Ska beställa en vitt med svart text och en blå med guldtext ;) Från bergsåkers travshop, ska ner på Sundsvall open och hoppas att dom är färdiga tills dess :)

Ser att det finns många ställen att beställa pannbanden ifrån…
Ni som vet… vad ligger priserna på?

På Färjestad tror jag att de kostar 180:-

www.lillhastenistav.se har dom för 175:- :)

220:-/st från bergsåkers travshop.

#27 Snyggt! :) Hoppas man kan ändra beställningen, vill också ha stjärnor ;)

#28 Tack ;P Hm, ring och hör med dom :P

#30 Har mailat dom, ska ringa i morgon :)
Min Ängdalas Spirello ska ha ett, jag vill ha stjärnor på sidan om, för min dress är svart med silverstjärna ^^ såklart ska de va svart med silver text ;D Någon som vet vart man kan hitta det? :)

Lånar tråden lite (A)
Vet ni vad ni har för stil på pannbanden ? :O Ska beställa men vet inte riktigt stil, just nu ligger stilen Times large nog högst men som sagt, vet inte ! :O
#29 Det var jättesnyggt!
Hur kommer man i kontakt med dom? Har dom hemsida eller nå't?
#34 hemsidan heter www.teambrannestaden.se
Pärres pannband är finast :)
Dhiza har ett som är i röd bakrund och vit text
Moby min pass häst har ett mörk blått bakrund och silver text (varmblod)
båda är ifrån Lars Bidermans I Eskilstuna
har tuvär ingen bild datorn har tagit bort allal

nu har jag beställt ett på östersunds travshop till Ida.

Vi har köpt alla våra pannband på Bidermans, svart med guld. Men nu är det inte guld text längre, den är mera gul och det är inget snyggt.
Vet ni vart de olika återförsäljarna hämtar sina pannband ifrån?
Bidermans hämtar sina från finland vet jag.
~ Anneli ~
Sajtvärd för: adopterade.ifokus

#40 jätte fint! :)
den färgkombinationen kommer nog jag också att beställa den dagen jag gör det ;)

#42 Joo, det är super nice på en svart häst dessutom ;)

Har ett till Timoon X. som är heltsvart med vit text. fundera på att beställa ett nytt.
Stall Bråna
så himla fina pannband :) själ funderar jag på att beställa ett vitt med svart text till Guldhagens Caramel
tyvärr har jag inte sett den här sidan förut,
hursomhelst så flätar jag band också, har gjort det i över 10år,
la ut en säljes annons nyss, så vill man beställa kan man kolla där eller mejla direkt till mig på anitaberglund@msn.com
priset är 170kr per styck
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#47. Jag är ev. intressetad :D Hör av mig såfort jag snackat med mamma :)
Stall Bråna