Bilder från Solänget 22/9
Har 213 bilder från Solänget den 22/9 . så säg till så letar jag upp om jag har :)
och föresten , är det nån som har bild/bilder på nummer 1 i lopp nio ? (A) lägg gärna upp :)

har du på Fergus och Lonnic ess? :)

lopp nummer ?
Fasnade karismas lillebror lopp 2 nr 8 eller lopp 6 nr 14? 

lopp 2 nmr 10 lopp 3 nmr 7
# 4 och 5 mycket fina bilder och tack! :) som jag har sagt tidigare

#3 lopp 8 har jag inga bilder från , då jag var ute och travade igång min shettis inför lopp 9 . men jag har två stycken från lopp 2 :)
#8 okej, men tack ännu en gång! :)
jag kommer att få fler bilder från mina kompisar så det är lungt, kommer ha så många bilder så! :D

#9 okej :)

# 11 Joru :D
hehe ^^

Har du några bilder på Ligist? lopp 6 nr 5 

#6 måste starta om datorn , laddar upp flera när jag komme in igen :)

okej :)

Du råkar inte ha Björksta Lizter (nr 12) i lopp 2 :)
Och Bäckdalens hero (nr 11) i lopp 1?

hade du nån på Lonnic ess också? :)

ja , en ! men den går inte att ladda upp . så om du addar matilda_carre@hotmail.com så skickar jag den där ist. :)

#14 ska kolla :D

ja de kan jag göra :)

alltså det är nått fel på min dator nu :S så det går inte att ladda upp , men imon så ska jag ladda upp dom :) har på ligist , och tror nog att jag har på bäckdalens hero och björksta litzer . men jag fixar det imon och laddar upp imon ist. :) så tyvärr får ni vänta :/ men men , kan inte göra nått åt det just nu .. den får nå fel ibland :S

#17 har tyvärr ingen på bäckdalens hero . men jag har en på björksta lilitzer som jag laddar upp imon :)

Vävsla Ginny och Make Me Happy Hanna?:)

Bilder på Saras Gimli?
#23 jag gick ut i samma lopp som ligist :) råkad einte Lillebror hamna på ngn bild då? (A)
ursäkta om jag frågar jätte mkt men jag älskar bilder! :D 

Du har inte råkat få med Diana- Ross från lopp 2 och 7 på några bilder? 
fick du nr 9 Viggo i lopp 5 och
nr 11 Ytterhalls Playboy i lopp 10?
Bert W? Lopp 2 och 7.
Säby's Ludmila?… Lopp 6 nr 10 och lopp 11 nr 1 :)

Secret Sunrise? lopp 6 nr 2

#27 jo , dom la jag ut igår :P

#33 nån på Säby's Ludmila då? :P

har du på Näsvallens Aldur lopp 1 nr. 14?

#28 nej tyvärr :(

hmm…. jag har bilder på ganska många , som på viggo och bert w …. men det är nå fel på servern här säger pappa och att det inte därför går att ladda upp :S men jag kan testa dom senare och laddar upp dom som går nu :)

har du några bilder på canelia,trollmin eller batzeba??

#35 ja , det har jag . men det e nå fel på servern här sa pappa . och alla går inte att lägga ut :S men om du vill så kan du adda matilda_carre@hotmail.com så kan jag skicka där :)
alla som vill ha bilder som inte går att ladda upp så e det bara å adda så får du dom där ist. :)

alla som vill ha bilder på sina hästar från gårdagen (22/9) på solänget , skriver en mejladress och lopp och nummer så jag kan skicka så ist. :P för det verkar inte gå att ladda upp några bilder :@ :S eftersom det hela tiden kommer upp nått om nån server :S
så det skulle vara bra med en mejla adress så ska jag skicka där :) men glöm inte att skriva hästens lopp och nummer :)

går det bra att jag addar dig på msn??

Johannesbergs Neon nr 5 lopp 9
Rosenbergs Harmoni nr 8 lopp 1
Rosenbergs Harmoni nr 4 lopp 10

ja som sagt , det finns flera bilder på många av hästarna jag redan laddat upp . men dom bilderna går inte att ladda upp :S så skriv din mejladress här och hästens nummer och lopp så skickar jag i mejl ! det skulle underlätta en hel del !! :)
#46 Ok :) har addat dig nu :)

#51 tyvärr inga på johannesbergs neon i loppet då jag körde själv :P men jag har nog nån som jag knäppte från värmningen :)
men dom går inte att aldda upp :| så om du vill kan du adda mej och så skickar jag dom där

Secret Sunrise, lopp 6 nr 2. svart vojlock

Har ni nån på Näsvallens Frilla. Lopp 1 och nåt mer :D

#57 nej tyvärr har jag inte det :/

#57 alltså på näsvallens frilla ..
Putt :)

Hade du nån på Björksta lizter ? :) Och gärna skellefteå hästar vill jag se, typ som Tilda sånätt, Kars, Lojsta Yungar (stavningen är helt fel, men jag evt inte hur det stavas), Ossy, Näsvallens Pors ? Vet dock inte vilka lopp dom startade i..

#61 ja , på några av dom har jag iaf :P men du kan adda matilda_carre@hotmail.com så skickar jag där eftersom det inte går att ladda upp här :S vissa går , vissa inte :S så du kan adda mej på msn så skickar jag där :)