Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikett: tävling
Läst 353 ggr
Mixie
0

Hur många starter per säsong?

Hur många starter har era hästar gjort denna säsong? :)

//Mickan

Colt
0

Colt har nu gjort 6 starter! :)  Han har varit skadad nästan hela året så vi har inte hunnit med fler! :/ Men hans 6 starter har resulterat i 2 segrar, en tredjeplats, en fjärdeplats och en femteplats! :) Är väldigt nöjd!!

muskot
0

Muskot har gått 12 lopp iår tror jag

Miii4
0

Ina har bara gjort 5 i år  (1-1-2 samt en 0), 14 förra året.

Zamir 6 st (0-2-2, en 4 och en 0), 7 förra.

Wahlberg
0

Jarmo 6 starter, 3 år.

divansson
0

har 0koll.. :P men skulle troo att det är typ.. 5 riktiga å 2 ogiltiga.. :P men han vill inte vinna.. haha.. :P 2a funkar tydligen bra å komma.. :P aja.. enda segern i år Hitills är vel i km.. å de va ju ogiltigt.. :P

amandahandersson
0

Juppe har starat 16 gånger (ovanligt mycket!) och Zolle har startat 2 gånger (för lite…)

teamvilse
0

Vilse startade 0 ggr i år, pga skada från ifjol, fått gått på rehab och är upptränad nu igen.. letar kval som är lämpliga nu pga. mina jobbtider.

MAR1A
0

Cabajo har startat i 5 lopp och det har resulterat i 4 segrar och en fjärdeplats :D

Maretto
0

Maretto har gjort 7 starter iår. En riktigt bra comeback 3-2-1 sänkt från 2,08 till 2,00 :) Gör sin sista iår den 7/10 på Östersund ..

varette
0

10-12 vill inte göra onödigt mkt, det sliter ju :P

Geminii
0

gemini har gjort 8 starter.  femsegrar, en fjärdeplats och två dskningar.

Geminii
0

isro ska starta i tre lopp nu på hösten det blir de enda för honom iår. och treåringen har gjort en start.

hannibal-roll
0

Hannibal har gjort 8 starter (1-3-3-0-1 2675:-) och Calippo har gjort 5 starter (1-1-1 och 2 6:e), kommer göra en till i år troligtvis.

wilson
0

Trofe 15 starter men kommer nog göra 4 till, har varit bland de tre 11 ggr, 2 fjärdepris och 2diskningar…..

Annju har nog gjort runt 10 lopp men är mammaledig nu

Lill-Ejra har gjort 4 lopp

Odena
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Odena har gjort 5starter och varit 5,4,4,2,5 :)

Sippan har gjort 4starter 5,0,d,3 :)

DubbelE
0

inga starter iår.. men nästa år blir re ;)

casandra
0

Moses har bara startat 3 gånger iår, årsdebuten blev en 5e plats på en inte allt för illa tid för just debuten. sen kom två misslyckade lopp på mantorp i augusti, sen skadad. bättre/bra nu och ska få starta snart igen och försöka på nytt.

FridaNyberg
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min treåring har endast startat tre gånger iår. Blir en, möjligtvis två starter till. Tycker det räcker ganska bra för en treåring. Han har varit 3:a två ggr och 5:a en gång och gått 2.24,9 :). O´zon har jag ingen koll på, men mellan 10-15 starter iaf.

Nitro
0

Pigall har gjort 12 starter i år, varav 4 i monté.

TildaLinge
0

Nougat har gjort två starter 1 seger o en 5e plats , Karamella har gjort fyra lr ngt sådant men hon har vart skadad.

Trav_
0

Gynna 6 starter varav 1 seger, Delta 5 starter

plutten-92
0

Ida hr gjiort 12 starter med räknat byggdetrav.