Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 464 ggr
jonasjo
0

Vårat nya russ

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har han kommit till oss Sobel JSA..kl halv åtta i morse kom han till Boden.Han är så otroligt fin och verka vara så lugn i psyket,så det blir nog en fin häst.

Här är han precis urlastad ur transporten tillsammans med Evelina.

Vi vill tacka Ruth och Oskar Andersson med familj för att vi fick köpa en sån fin häst av dom Glad

johanna9
0

fin han va :D

jonasjo
0

Här hälsar dom på varann Sindy och Sobbe i hagen Glad

Ogge
0

Han är jätte fin ..

Här är han i transporten på väg hem från travet till stallet :)..

divansson
0

så fin :)

CoolaCrossen
0

Skrattande Han är så fin, så fin! Han ser ut att vara jättelugn och inte alls stressad för den långa resan och jag tror att han kommer att få ett super hem hos er!

Lycka till med honom! (Brorsan saknar honom redanCool)

jonasjo
0

#5 Tack så mycke Glad Vi ska verkligen ta hand om honom bra.Kommer att höra av mig till er om hur det går och så..

Jagz
0

Han är jättefin :)

TildaLinge
0

Grattis till köpet!! Fin fin häst!

douglasstar
0

fin:)

deweycheatumnhowe
0

Hur hög är han?

Nitro
0

#10 Tror det stod i en annan tråd att han var 126 cm.

Helenas-Margit
0

får man vara nyfiken o fråga varför ni sålde ett russ och sen köpte ett nytt?

Sobel är jätte fin, har själv funderat på honom förut.

jonasjo
0

#12 Det ska jag svara på..Ogge hade kommit ner i sådana bra tider nu 2.01 och Evelina har inte kört honom i nåt lopp.. har fyllt 12 år i år och kört Shettis nu i två säsonger)han är inte så lätt att köra och svårare motstånd blir det för varje gång,så vi resonera så att det är bättre att köpa ett russ som hon får börja från början med, och mindre lopp blir det också för honom.. (Ogge)iallafall här uppe. Så nu får hon börja träna Sobbe och köra honom själv till nästa säsong så får dom utvecklas tillsammans Glad

thilda-
0

#13 Smart tänkt :D

Helenas-Margit
0

okej, då förstår jag, var bara nyfiken

Odena
0

Lycka till med en jättefin häst :)

jonasjo
0

Har varit och kört honom idag och han är då verkligen lugn och fin..Evelina red bredvid med Ballerina när Tord körde honom. de mötte både bilar med släp och utan och det var då inga problem, nu går han tillsammans med våran nordis Jonas och de trivs tillsammans Glad

jonasjo
0

Här är Jonas och Sobel vid höbalen Glad

Universum
0

#18vilket sött kort =)

divansson
0

Kul att det går så bra :D

ozzkan
0

Va bra att det går fint, han va verkligen fin. Han gick med et kallblod förut med, tror att det passar me russ-Kallblod.

jonasjo
0

Hej Oskar! tror också att det passar bättre med Jonas och Sobel..Jonas vallar honom lite här i början men tror det går över..annars en mycket fint russ..helnöjd med honom Glad

thilda-
0

#22 haha ja det är väl själv klart att han vallar honom :D han kanske tycker att han är lite lat :D o då måste man ju springa runt o valla han så han får lite kondis ;) *leR*

Ogge
0

Jag är också helnöjd med honom.. Han är så snäll att borsta och pyssla om med..  Mycket fint russ Glad

jonasjo
0

#23 Jonas vallar alla han är tillsammans med i hagen Flört i början..

thilda-
0

#25 hehe ;) de e bra ;) Brukar min oxå göra.. Hela tiden :) eftersom hon tycker att klubbens shettisar är så tjocka o feta :D så dom borde ju mortioneras lite *ler*

ozzkan
0

#24 #22, skönt o höra. Har aldrig varit något problem med den hästen tror jag. :P

deweycheatumnhowe
0

Vad står JSA för ?

" Jag slutar aldrig " ? =)

CoolaCrossen
0

Stuterinamn :P J=Jenny S=? A=Andersson S måste vara nåt mellan namn.