Härliga segerbilder!
Nu har det gått ett tag av säsongen, och några av er har säkert fått en och annan seger :)
Här kommer några fina och härliga segerbilder på mig och Norrskenets Jupiter! Vi vann på Bergsåker den 21 apirl och nu senast Boden den 15 juni : )
Nå, har ni andra några härliga segerbilder från i år? ;)
I hopp om ev. fler segrar
/Amandah

#1 Vad fin! :D

#1, såg direkt att det var Jönehag som tagit bilden, han tar så himla fina!
#1 shit vad fin bild :D
#7, ja han är verkligen bra fotograf! Har beställt sgertavla från Bergsåker :) Har även en från Östersund.. Om man nu vinner på nån av banorna där Jönehag fotar råder jag er alla till att köpa segertavla, dom är SÅ FINA!

jätte fina bilder :)

amandah_ -har fotografen nån hemsida?

winst i segern på eskilstuna påsksmäll 2007, bea jackobsson har tagit bilderna=D

#17, var har du köpt det dära helstängda? Fina bilder förresten! =)
#16, nej, inte vad jag vet. Och han tar dock bara vad jag förstått på segerhästarna :)

hihi.. dom har vi haft till ett av våra varmblod och vi köpte det för länge sedan…några år sedan.. men det är bra=D

#16 pratade me tom om hemsida senast i fredags, o han tyck inte han har tid.. ;)

#19 okej.. :) hm.. :P tar han bilder på Skellefteå? han kanske har nån på när min ponny vann där.. fasst vet inte om de var Skellefteå eller Boden.. :P
#22, Nej! Jag vet iaf bara att han tar på Bergsåker, Östersund och Dannero. Möjligtvis Hagmyren också.
Alis foto (www.alisfoto.se) tar på Boden!

# 1 Grymt fin och söt bild!
Alla bilder från segrar i år är helt ok! Så många man bara har :)

naaw, vad söta bilder alla har!
det är sååååå kul att vinna ;)

Den Karl Otto vinner mye løp den..

Men visst skulle det va segerbilder från i år…hm :P:P

#13 hm..
undra om du inte nyper han i röven så han springer snabbare? ;) hahahhaa.
#40, hahaha ;) Fan, du kom på mig x)
Har inte blivit ngn seger i år…
#42 det kommer på söndag ? ;)
#43 Han kan om HAN vill ;) Om inte Kålmans Prinsen kan gå under 2.20 förstås.. vilket han säkert kan! Men Plexus kan lika gärna gå 2.30, gjorde han ju på Mantorp sist :/
#44 PLexus kan väl också gå under 2.20 ! Ge honom lite goids dagen innan så är han på humör nästa dag :D
#45 Han gick under 2.20 i början av året (hmn, tappat formen?) men inte full distans, bara 1000 m :P Haha! Jag får köra med en morot framför! x)
#46 haha ja gör det, risken finns att de andra hästarna blir sugna de med ^^
#47 Då slänger jag bara iväg den så stannar alla andra där! xD Man får använda lite fula trix!
#47 haha smart idé faktiskt.

Vänj din häst med grisskit, ta på under sitsen, kommer du till ledning kan jag nästan garantera att du vinner om de andra hästarna känner lukten tydligt nog.. :) inge hästar gillar grisbajs.. :) haha! de va ju nån som vann lopp på så vis förr i tiden tydligen ;)
#50 det är faktiskt sant. Hästar hästar grisbajs/grispiss. Några kompisar hyrde en transport från en mack, den som hade haft transporten innan hade transporterat grisar i den och de hade väl kissat och bajsat innuti den. Hästen total vägrade att ens gå i riktning mot transporten :P

#51 mm, okej. undrar varför det är så egentligen.. :P haha, har en kompis som har prövat det en gång, inte i lopp heller, utan i snabbjobb med kompisar.. haha :) det funka "skit"bra ;)
när jag hade en ridhäst fanns det grisar där ett tag o vi åkte av en efter en som red förbi där . efter det vill hästarna nästan inte gå förbi där .. en gris smet när min kompis skulle och hoppträna sin häst på ridhuset just då som skulle lasta och det blev ingen hoppträning för hennes hästen blev hel tokig och slog huvet hårt så den skrapade upp sig livte över allt ..

Jag har också hört att hästar inte är så förtjusta i grislukter ;)
#13, Mattiiillda är bredvid dej Amandah ;) Båda ekipagen är söööta <3

#57 hon är så otroligt söt på den där bilden. Som en nallebjörn :D

# 57 shit pomfritt vilken söt ponny ; )
# 58 #59 Hihih ja visst e hon :)

Jag och Adde :)

Jättefina bilder, allihop!

Äsch.. nu sitter jag vid fel data.. men jag lägger in en bild senare :D

#73 Jag har tagit den bilden :D *stolt* haha