Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikett: allmänt
Läst 1711 ggr
Ilding226
0

Russvalack utlånas/säljes snarast!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Russkille f.1998 e.Ripadals Jinnic u. Loella

Utlånas alt. säljes som rid/körponny el.sällskapshäst. Gärna i trakterna av Skellefteå, Umeå & Luleå…

Ring för mer info. 070-6507090, Karin

Ilding226
0

Mycket fin och social herre. Har själv haft honom hemma på min gård i vintras!!! Snäll att köra och hålla på med. Men som russ har väl alla sina egenheter. Toppenfin!!!

thilda-
0

0768287285 Ring henne :) hon är intresserad!!!

Ilding226
0

Be henne ringa själv om hon är intresserad det är bättre! :)

amandahandersson
0

Går han till ponnytrav?? :)

Jaaaakoob
0

Är han snäll ?

Jaaaakoob
0

Är han snäll ?

thilda-
0

#3 oj ja det kanske det är ^^, hahaha :D vad dum jag är ^^, får man skylla på att man är blondin? (A) *ler*

thilda-
0

vad hade du tänkt för pris på han? :)

Ilding226
0

Ja han är jättesnäll, har själv haft honom på min gård. Han är alltså inte min utan en kompis till mig äger honom. Men dom som har lånat honom nu säger att han inte går att göra med, men det stämmer inte. Har kännt honom sedan Karin köpte honom och han är en fin liten kille, med mkt motor. Snäll att köra & rida och hålla på med! Jag vet inte om hon hade tänkt att han skulle gå på travet nå mer men det går nog om ni pratar med Karin. Han har rek. 2.03.5 M. Jag vet inget pris, i första hand lånas han nog ut. Ring henne för mer info. :)

Ilding226
0

:)

Ilding226
0

putt

thilda-
0

Vad har du tänkt för pris? :P

Ilding226
0

han är fortfarande inte min ponny :) Men jag har faktiskt ingen aning vad hon har tänkt sig! Ring till henne :)

Rajmon
0

hur hög e han?

CarolaG
0

#14 Han är 117 cm om jag inte minns fel.

thilda-
0

#13 oj ^^ glömde bort :D

Jaaaakoob
0

Vad heter Han ?

PromiseMinanMorfeus
0

#17 Lonnic Ess har jag för mig att han hette.

Ilding226
0

Ja Carola du har alldeles rätt han är 117cm hög :) Och han heter Lonnic Ess, se vad alla kan :)

Ilding226
0

Här annonsen, nyligen utlagd:  http://www.blocket.se/vi/13547647.htm?ca=2_s

Emsaa
0

så fin han var :)

Ilding226
0

Han är jättefin… synd bara att han kanske inte kommer fortsätta på travet…

amandahandersson
0

#22, varför skulle han inte göra det?

Lonnic Ess var, om inte jag minns helt fel, med på snabblistorna som ung.

Ilding226
0

Läs annonsen, jag tror det står där, Karin tycker att han har gjort sitt, + att han har haft problem med ett framknä…inte bra :/

Jo han var med på snabblistorna och han har startat i b.la. Svenskt Ponnytravderby och final i femårsbaggen. Vunnit Lilla Silverörnen och Skellefteå Grand Prix.

Men men…jag tycker det är synd, han har kvar att ge.

Men om hon hittar rätt leasingtagare/köpare så kanske han kan få en chans till. Men jag tror inte vem som helst kan köra honom under hans nuvarande rekord, det ska nog vara en med lite erfarenhet. :)

Ilding226
0

putt

Ilding226
0

…

Belindaa
0

Det står inte i annonsen på blocket att han har haft problem med nåt framknä iaf..

Ilding226
0

Nej men jag vet att han har haft det men det är inget som märks på honom nu. Han har blivit sprutad det vet jag. Har nämligen stått i samma stall samt kännt Karin sedan hon köpte honom. Men det är inget fel på honom nu. Han är pigg och fin.

Det skulle vara så kul om han kunde få fortsätte gå på travet, men då måste man vara försiktig och ta hand om hans ben så att det inte poppar upp igen. Men det var ett tag sen, vet inte när han var behandlad sist men det var några år sen han fick ont iaf, och nu är han frisk. Men man måste ju ändå värna om ben och leder, det sliter ganska mkt att springa på travet.

Han är iaf superfin!

thilda-
0

Ring till Staffan Osterling!! :) Solängetsponnytrav klubb är på jakt efter fler russ! :)

Belindaa
0

Jag är så himla sugen på han, men då man inte har en pappa och mamma som vill, så går det inte så bra. Vi har världens möjligehter, bor granne med Serker och Doris. Men då är det att sko säger dom. Vi har ju Jerker, Doris son. perfekt, han har skott mina förra låneponnyer, men nu ska det helt plötsligt inte gå bra. Osså säger dom att Sverker kanske inte vill hålla lillstallet varmt hela tiden och blablabla. Men jag ska fortsätta nötaa !

Belindaa
0

Hörde att han är utlånad nu ? Till vem (: ?

Ilding226
0

Jag vet inte, det enda jag vet är att hon tog hem honom till Skellefteå i Fredags. Och att han tillsvidare står i Fällbäcken.

Men det var tydligen många som hade hört av sig på annonsen på Blocket.