Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 336 ggr
nemesis
0

OT hur gör man??

när jag skriver i min dagbok här så hamnar det senaste dagboksinlägget så långt ner.. varför det??

hur gör man för att ändra det??

AnnaLundin
0

Jag ser ditt senaste dagboksinlägg högst upp i din dagbok.

Beskriv problemet mer ingående så ska jag se om jag kan hjälpa dig…

nemesis
0

när man går in på min sida och ska läsa dagbok så är där en vit ruta och man måste bläddra ner långt för att man ska kunna se senaste dagboken.. hur ska man få upp den så att det syns direkt när man kommer in på min dagbok.. flera st har kommenterat att jag inte skrivit dagbok på länge men det har jag ju …

AnnaLundin
0

Alltså, när jag går in i din dagbok så ligger senaste inlägget allra överst på sidan, precis under rubrikraden.

Nitro
0

#3 När jag går in på hennes sida får jag scrolla ner en bra bit innan jag kommer till ett dagboksinlägg.

ElinLilja
0

# 3 Jag oxå, det ligger långt ner

AnnaLundin
0

Hmm.. Skumt…

Vad använder ni för webläsare?

(ska försöka reda ut varför det blir så)

Nitro
0

#6 Både Internet Explorer & Firefox. Om det är det du menar?

ElinLilja
0

# 6 Har oxå Internet Explorer

Andy
0

På min dator är ditt senaste inlägg högst upp i dagboken, inget konstigt alls.

jonasjo
0

Jag får också bläddra ner en bit för att se hennes dagbok…

Emsaa
0

på min data är det högst upp

Odena
0

Ja på min data är det också högst upp…

Nitro
0

det har varit flera användare för mig (kommer ej ihåg namn nu) där jag fått scrolla ned en bra bit.

varette
0

ja min är så  :/

jonasjo
0

det senaste är högst upp men att man får bläddra lite för att se det…men inte på alla för på endel är det precis under

AnnaLundin
0

NI som ser inläggen långt ner på sidan, vad har ni för skärmupplösning?

(högerklicka på skrivbordet, välj egenskaper och sen fliken inställningar så hittar du skärmupplösningen)

AnnaLundin
0

VI håller på att försöka reda ut saken…

nemesis: PROVA att redigera rubriken på ditt inlägg om femårsmästerskapet. Just nu tror vi att det kan vara det långa ordet som kan orsaka problemet.

(gå in på dagboken, välj administrera och klicka sedan på det inlägget - sätt ett bindestreck så det blir femårs-mästerkapet)

nemesis
0

Tack det funkade nu !!!

AnnaLundin
0

BRA!

DÅ vet vi att det handlar om långa ord i rubrikerna - som hamnar i högermarginalen, som orsakar problemet!

juliapettersson
0

Nästan alla mina dagboksinlägg har försvunnit! Har sett att det har gjort det för några andra också. Fundersam

Nitro
0

#19 Men det kan det väl inte vara?
Jonnas (varette) dagbok är precis likadan, att man måste scrolla ned en bit. Hennes rubrik är "SEGER :D".
Kan väl knappast räknas som långt ord?

AnnaLundin
0

Det är inte nödvändigtvis rubriken i senaste inlägget det handlar om, utan det kan vara långa ord eller stora bilder inlagda i dagboken som ställer till det.

Jag vill bara tala om att ifokus-administrationen håller på att jobba med dagböckerna, jag tror att det kommer en uppdatering av dem framöver. Fast jag kan inte säja när…