Tippning Skellefteå 6 oktober
Ja , vem tippar ni? vilka har stor chans att vinna? säg gärna vad ni tror. :D

Lopp 1 : Ossy vinner ganska så lätt, om allting går som det ska.
Lopp 2 : Bäckdalens Okey har tränat på välldigt låga tider under sitt rekord nu just i slutet, pga boots bak. om han går som i måndags lr vad det var, första gången dom satt på han boots, så vinner han med många längder!
Lopp 3 : Fe'rgus vinner
Lopp 4 : Bäckdalens Athena, Näsvallens Pors…Vem som helst. jag kan inte tippa ! ;D
Lopp 5 : Rovalds Zoeriba, Oskar J kanske ?
Lopp 6 : Alexir kanske ?
Lopp 7 : Vitamin ? vet itne om Wille och Playboy hinner ikapp, är så kass på sånt dära !
Lopp 8 : ingen aning, men jag hejjar på Näsvallen Frilla, Linhagens Frisbee, Näsvallens prilex och Näsvallens pors ! 5 näsvallens hästar i stuteri näsvallens lopp :)
Lopp 9 : Ingen somhelst aning ! Men jag hejar på Mys Fritz, Björksta Lizter och Solos Xtra !
Lopp 10 : Risarvens Melker ? vet inte xD
Lopp 11 : Belinda III !
Lopp 12 : Miltano
Lopp 13 : ingen aning, men hejar på Linhagens Frisbee, näsvallens Frilla, Bäckdalens Hero !
Sen hejar jag ju självklart på alla ske-å hästar i dom lopp där jag inte skrivit någe om de !
Som sagt, jag kan itne tippa, jag är säkert helt fel ute överallt typ ! ;D
Lopp 1: 5 ORKAN Z
Lopp 2: 3 LINES HÅKAN, 4 HAMRAS FELICIA, 5 SOLOS UNIKA PRIMULA, 7 TITAN
Lopp 3: 12 FE'RGUS (men såklart hejar vi på 10 ZOLERO, haha )
Lopp 4: 3 NÄSVALLENS PORS, 10 BUSEBO TROLLA (men ja, vi hejar på ( NORRSKENETS JUPITER!)
Lopp 5: 5 IVRIG Z.
Lopp 6: 6 ALEXIR
Lopp 7: 4 VITAMIN
Lopp 8: 8 BÄCKDALENS ATHENA, 13 NÄSVALLENS PORS (heja 14 NORRSKENETS JUPITER!!!! )
Lopp 9: 4 FE'RGUS
Lopp 10: 1 IVRIG Z.
Lopp 11: 5 BELINDA III
Lopp 12: 5 MILTANO
Sista shettisloppen jag kör, tror jag.. Om det inte dyker upp nå i Finland. Åh… Heja Juppe <3
Hejar såklart även på Juppe-brorsan Hottis :):)
Lite OT, men Juppe-Puppe startar ikväll, å det gör även Bäckdalens Athena, Jikas Sue-Fia, Smevallens Eminent och Olivia som även startar på Skellefteå, så vi får möjlighet att kolla hur formen är.
Jag tycker att ni ska heja på mig och Juppe! ;) Tredje sista loppet med han, och vi har tufft lopp.