Vilken ponny skulle..
..du välja om du fick ha i träning i en månad för att sedan tävla i en månad? Sendan lämna den åter till ägaren. Skulle tycka det vore kul att veta lite. ;) Nu när vi vet vilka som medlemmarna skulle vilja tävla en gång, men som låna och tävla viss antal tid vet vi ju inte ;)
Lägg in en bild på endera en du kör eller den häst du vill köra också? :) vore roligt
Kat A och Kat B.. säg både och :)
Tack för mig!

Kat A, vet ej, ingen seg bara :P
Kat B, samma som A, ingen seg bara. För mig spelar det klart ingen roll om hur hästen gått, Sen vore det kul att se med en Ostartad här om ens egen träning funkar på mer än bara den man själv har. Jag skulle alltså inte bry mig så mycket sålänge hästen är självspringande ;)

#1 haha om den bara springer är det ju ingen utmaning ju ;)
//Mickan

Kat.A: Vet inte… Finns så många. Men nån fin unghäst! :)
Kat.B: Min smygälskling - Toker! Han är travskolehäst och har rekord på 1.57, har vunnit Jämtlands Lilla Pris. "Gubben" är 15 år nu, men ja.. han är helt underbar! Att köra honom ett lopp skulle vara guld för mig, men att träna OCH tävla en månad skulle ju vara helt underbart! Fast som sagt, han faller för åldersstrecket :(
Kat A: Kevin Klein en otroligt bråkig valack som har riktigt mycket vilja men aldrig varit ut på banan.
Kat B: Acrobat, spännande häst ! :D

#2 haha, nä, iofs.. ;P men ingen seg mena jag ;) farten struntar jag i.. haha