Vad kul! grattis :)

jag har aldrig varit så glad nu rider inte jag henne längre för hon har sålts till en travfamilj i norge:(
kommer alltid finnas i mitt hjärta e:juventus u:olga född:2000 hon är ett russ som har sina dagar hon hadde hon var inriden när hon blev 6 innan har hon körts när jag kom femma hade hon börjat gallopera med ryttare nästan exakt ett år sedan. innan hon såldes hade hon ca 2.30 i trav reckord tror jag……
har ni haft någon bra insats förklara! och visa en bild och kanske lite info om dom
kram till fridhems isac(min monteshettis) oddny i norge,crisby på lennartnäs(min nyblivna hoppponny) och min första medryttarhäst majsan=)

äre luddhinder? ;)

Hej tjejer ;);) Oddny hade 2.29.8 i rekord som hon satte våran sista start då vi kom 3a ;)
Oddny ska starta i norge om några veckor.
När hon kom till oss var hon lite körd men inte på över ett år så vi fick börja om från början då hon visade sig lite bakrädd i början.. Jag tog hjälp av ettpar duktiga tjejer i stallet att rida in henne sen började Ida (monte_alskare) rida och utbilda henne :) Dom var jätteduktiga tillsammans.
//Mickan
Gå ner till sommarhagen och kolla nästa gång ni är i stallet där står min nya häst ;)
Bilden är på Oddny och hennes nya ägare Ingrid.
//Mickan

#7 Du måste maila alla era bilder på henne till mig ;);)
Mixie08@hotmail.com är min mail :)
//Mickan

okej just nu fungerar inte msn men när jag kan så;o)
# 6 Så himla fin bild!

tack min farfar tog den!

#10 den är tagen i norge hos hennes nya ägare… Hon är jättefin och verkar trivas där trots att man saknar henne.. men har ju som sagt bestämt att hon kommer tillbaka hit när hon blir för gammal i norge.. Ska få pensioneras hos mig :)
#11 Ida din farfar har inte tagit den :)
//Mickan
mvh ida