Östersund 7/10
Mys Pysen(2.32) skal vi melde til prop 7, og Plexuz(2.05) prop 9 eller 11 ;D
ev luddan om hon blir bra igen

Jadu, jag hade gärna anmält dit. Men mamma å pappa drar upp husvagnen till fjälls då, så jag har ingen som kör upp Polle till ÖS :/
Ingen från B som har plats över för Polenta föresten ?
OM de skulle lösa sig med transport så anmäler jag nog henne till prop 7 lr 10, men överväger till prop 7 .. :P Egentligen inte så bra proppar åt henne men :)
Fanns ju även en montépropp där. Ngn som vågar ge sig upp på henne ? ;) Har inte ridit henne med sadel, men enligt Nördvik bockar hon … ;P
# 2 Vad är det för fel på henne? =/

MICKAN OCH FRISK ska eventullt starta….
SE UPP FÖR DOM I FÖRSTA SVÄNG…DOM UGÖR STOR FARA ;D

MICKAN OCH FRISK ska eventullt starta….
SE UPP FÖR DOM I FÖRSTA SVÄNG…DOM UGÖR STOR FARA ;D
#4 Karledsinflammation :(

#1 kul med norkst besök :D
#3 jag vill gärna rida monté :P haha , det e ju kul ;P
#7 hoppas hon blir bra igen :)
kul att många ska dit :)
Jag hoppas att nån från wången kan köra mig till Östersund. För isåfall ska jag starta Maretto i monté loppet :)

eller många å många :P men det e ju några st nu iaf :)

eller många å många :P men det e ju några st nu iaf :)

#8 Jo jag förstår de :) Alltså, jag har bara skrittat henne barbacka .. oh de var när hon stod på Nrdvik. Sen har jag hoppat upp på henne i hagen, i boxen, på gången åh såna grejer. Hon gör inget så länge hon käkar …. ^^ Jag har inte lagt på henne nån sadel p.g.a att jag inte har någn. Och de är lite för kort tid tycker jag, till att börja "rida in" henne riktigt … men proppen passade henne som handen i handsken annars :)
Kanske ska tillägga att de mest var på skoj jag skrev att Polenta skulle anmälas till montén. Men finns de ngn som vill kasta sig upp på henne hemma med sadel så är ni välkommen … xD
Nee inge Östersund för mig! Väljer Skellefteå dan innan istället. Detta pga. att min kära far vägrar köra 65 mil när man kan åka 16 mil istället… jag förstår mig inte på han!

#13 Vart äre bäst proppar åt pollarna då?

#12 okej :P ja , om hon inte e van och riden så mycket så det nog bättre att vänta med monté till nästa år xD :)

#15 Precis :P Problem att vänja henne med, då jag inte har ngn sadel att vänja henne med ^o)
#14, Östersund hade bäst åt Juppe, Zolle hade väll "sådär" lopp på båda banorna (ingen passande propp på Östersund, penningpropp på Skellefteå). Men om Zolle hade haft ett BRA lopp på Östersund hade jag tvingat pappa att åka! Fast sen att mina pållar gillar Skellefteå är ju bara ett obetydligt plus ;p

prop: 7 och 10, me Muskelknutten
Shakira 2.22,4 ska anmälas till prop 7 och 12 (monte´)
#16. Snackade med staffan osterling idag.. hon hade visst inte bara Karledsinflammation.. hon hade både de + hovböld :O

#16 ja , då blir det ju lite problem ^o) :P haha ,
#20 ne , fy vad tråkigt :(

#17 Jaha okej .. på så vis, men du får komma till ÖS nästa år på dubbeltravet istället ;P
#18 Vad har Muskelknutten i rekord ?
#20 Oh fy fan :O Jag var rädd att Polenta hade fått hovböld d hon vart halt, men de var de inte :) Haltar hon föresten ? De visste ja ej .. men, hovböld .. dom tar väl rätt så tid va ?
#22 japp de gör hon.. Förr går så haltade hon som tusan och hoppade nästan runt på 3 ben :(

#22 Om man öppnar fort och får på sula så går det över ganska fort:) Hanna var på väg och få en för ett tag sen men Danne kunde fixa de;)

#23 Okejs .. på så vis :/
#24 Ah (I) De vet jag ju .. lr, du sa de då när Hanna fick början på sin ;P Men, då ska man ha tur att den hittas i tid alltså .. :)
Aja, hoppas de löser sig med Luddan iaf ! :)

några fler som ska dit ? :D
Jag ska ;) krm inte ihåg propparna :P Glöm inte o anmäla bara :p
Luddan är nu på bättrings vägen :D men vi tänker skippa Ös o ladda in för Bergsåker el umåker :)

#28 så skönt att hon blir bättre då :) kom till bergsåker :D ;)
#29 hihi japp :) Vi ska göra vårt bästa :) Hon haltar inge mera nu.. men bara just efter jag har varit o smort in karleden, eller då jag har bandagerat på morgonen.. annars ingenting :) lite svullen nu bara :)

Vilka äre som har anmält dit nu då ? :)

jag,

mina syskon till 8 lopp, jag får stå över :(
Jag har anmält Shakira.
Jag har anmält Karamellen
Listorna ligger ute på sptf

Nu när listorna ligger ute vill vi väl se lite tippningar? ;)

Åh, jag är så förbannad över att vi inte anmälde Polenta ! Men men, hade ingen skjuss hlr !
Ingen som är sugen på att tippa??
Det enda jag törs tippa är att jag vinner med Karamellen 
Någon som vet när tävlingarna börjar på dagen? Hittar ingen information om det.

första start klockan 12.00 :)

ingen om vill tippa ? (A) :D
Är inte första start 12,30?
Jo första start är 12.30

Snor tråden lite … (A)
Äre någon från Sundsvall, lr som åker förbi Sundsvall som har plats i bilen till moi ? :)