GRATTIS Johanna Ekstrand!!!
STort Grattis till att du har fått dit körkort idag och nu får man ju se upp på vägarna , fast det är klart nu kan ju även du ställa upp och köra *ler*
Kram Moster Gonkan

Tack moster gonkan. ;)

Grattis :)

Grattis då vågar man väll inte åka til halmstad då :P skojjar :p

Bäst jag håller mig på min nordsida om vänern….
Grattis!!!!!
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss
Grattis "tanten"! Kör förståndigt och var rädd om dig och dina medtrafikanter.
Veritas odium paretFörvånad

HURRA!!! Faan vad du är bra gumman, jätte grattis gud vad kul!! GRATTIS!!

# 5 tack :D
#6 tack gumman. det är såå sköööönt. ja va så nervös. men nu är de avklarat. haha.. så nu får du allt palla dej ner te mej :D

Grattis Johanna!!!

Grattis Johanna!/ Ingela

Grattis :)

#7 Jag kommer det har jag ju sagt
Jag vet att jag också var skit nervös när jag skulle köra upp höll till och med på att köra av vägen en gång men jag klarade mej ändå! haha tur att gubben var gammal och förmodligen såg dåligt :P haha

#11 haha.. ja höll inte på att köra av vägen iaf :D men man kunde knappt sova dagen innan.. men skönt att de är klart..
Tack alla..
Grattis!

#12 Det var ju bra det! Hålla sej på vägen är A och O har jag fått veta :P haha Jag var inte nervös innan men när jag satte mej i bilen brevid den där gubben vart jag jätte nevös och jag vet att jag fort kastade ur mej "Jag är faan skit nervös, men bara jag inte krockar så är jag nöjd…. Förresten jag kan inte höger och vänster så peka är du snäll" Faan vad han glodde på mej sen flina han lite och vi körde iväg…