Ponnytrav Norge
Hej,
Jag har en kompis som behöver resultat på sin avkomma í Norge. Han heter Tarkan. Är det någon som vet något om honom eller som vet var man kan hitta reslutat från Norge.
Man går in på Norges ponnytravsida, på vänstra sidan där kan man slå in hästnamnet och få fram starter och rekord! Mer än vad man kan här i Sverige…….

Malin! Tarkans ägare finns här på forumet… Jatack heter den ena av dom tror jag

Hej! Jeg er den ene eieren hans!:) Jeg eier han samen med min søster, det er hun som trener og kjør han i lop. Han har startet 5 ganger, sisste gang vant han på tiden 2.46.6, som er ny rekord!:) Han er veldi lat og er seint utviklet. men me tiden komer han!:) Han har enda ikke gjort sitt beste i løp. Han skal starte sesongens sisste lop på Tirsdag. (;
www.lgb-stable.piczo.com -> Står en del om han og bilder:)
Min e-post: Linda.3991@hotmail.com

Hei. Tarkan er min også :) Er det Jessica som trenger resultat om han ? Han har det veldig bra :) Jeg elsker han av hele mitt hjerte! Som Linda sa (vi er tvillinger og eier han sammen) har han ikke gått sitt beste løp enda, men vi har vunnet et løp på 5 starter, og jeg er veldig fornøyd med han. Han er sent utviklet, og ble nettopp 3 år. Vi har ridd ham inn blant annet, vi rir og kjører på stranda, i skog, i bakker og baner. Han er kjempesnill, men har endel sprell i seg
Kunne jeg fått Jessica's e-post (har mistet den !!) for å sende henne noen bilder og sånt ?
Og si til henne at Terkell som vi kaller han, har det kjempebra og stortrives. Og at han er høyt elsket :) <3
Meg og Terkell på Sørlandets Travpark, på bildet.
Tack så jättemycket för informationen. Det är Hemiras nuvarande ägare Carina Andersson som undrar hur det går. Jag ska skicka in henne och titta här!
#1 Det hade varit toppen att kunna här i sverige också. Mycket användbart.

Det står fel där.. Sökte på min gamla ponny och hennes enda två starter emd mig står med men båda är gjorda 2007 fast det står att den ena är gjort 2006…
//Mickan

Och hennes mamma står inte heller med.. vem ska man kontakta om man vill tillägga något? :)
//Mickan

7# Du kan skrive i gjesteboken på ponnitrav i Norges side, så svarer Jette deg på e-post
Da vil de nok sette inn det som mangler. :)
är det nån som vet hur man kan titta på danska hästar så
#9 Det finns inga offentliga statistiker, men man kan kontakta lokala klubbar var aktuell ponny tävlar.