Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 1386 ggr
ElinLilja
0

Stegrande shettis Eskilstuna 7/10

Då jag vet att någon tog kort på mej och min svarta shettis (grön/gul ej-bricka) när han "larvade" sej på banan på Eskilstuna igår i värmningen uppe vid staketet vid infarten (före första start.) Eftersom jag vet att han reste sej gång på gång bara var ivrig iväg och tycker att det är så himla kul att springa skulle det vara kul att få se dessa bilder/bild.

Var det du som tog kort lägg gärna ut dom här eller skicka dom till chicco_1993@hotmail.com

Om det finns några kort på denne ponny förövrigt från i går vore det också kul att se

ElinLilja
0

jag vet att någon tog kort på honom..

EmiliaLeo
0

det var jag :D ! sitter på fel dator skickar in dom när jag sitter på rätt, fick väl ingen jätte bra, men någon iaf! ;)

ElinLilja
0

#2 Jag visste det :P haha Visst var han vacker! Synd att jag inte ska till banan mer i år men säg till nästa gång så ska du få ta ett riktigt kort på honom på två ben. (På banan var det dumheter men han kan resa sej på komando)

EmiliaLeo
0

haha ja han var superläcker! ;D

KickanLilja
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#3 Den där hästen… Han skulle skälla om du bad honom om det… Eller det kanske han redan kan?Cool

EmiliaLeo
0

här kommer några bilder.. blev inte dom bästa som sagt, men kan väl vara kul att ha endå ;D

EmiliaLeo
0

stegring

Jagz
0

# 6 Åh, Raket är så himla fin!

ElinLilja
0

#5 Vem vet kanske ska ha det som nästa projekt istället för Lipzzanarhoppet ;-)

#4 Han är underbar den där hästen!

EmiliaLeo
0

travbild

EmiliaLeo
0

huvudbild - den bästa.

ElinLilja
0

Tack Emilia dom är helt underbara! Första bilden på stegringen vart ju bra :)

KickanLilja
0

#12 Vilken töntig häst:P

#11 Riktigt fina bilder! Är det okey om jag lägger ut bilderna på vår hemsida om jag skriver dig som fotograf?

EmiliaLeo
0

#13 självklart och tack :D ;)

KickanLilja
0

#14 Har lagt ut bilderna nu, tack för lånet! http://www.freewebs.com/stall_lilja/