Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettutrustning
Läst 2051 ggr
Helenas-Margit
0

roliga travshoppar

kanske är det bara jag som älskar att handla nya grejer till mina hästar, (fast det tror jag inte ) därför vill jag att NI lägger in hemside adresser till roliga travshoppar !

så skriv adresser, så kan vi snart shoppa loss!

Helenas-Margit
0

putt

Colt
0

Jag ÄLSKAR att köpa nya hästsaker! :P handlar upp alla pengar på hästarna i stället för på mej själv. (A)
Brukar handla på börjes, hööks, biderman, och diverse travshoppar man stöter på när man är ute och tävlar! Kan ingen direkt bra adress i huvet…

thilda-
0

Ponnyprakt :D

Belindaa
0

Jag älskar att köpa nya saker till både mej och hästen :)

Kajhugo
0

Mantorps travshop, har allt och ordnar det man vill ha om det inte finns hemma.

Cnox
0

Färjestad travshopp helt klart:)

linnrisedal
0

#6 ja den e skitbra!

ValentinoRossi
0

Färjestads Travshop! Handlar alltid någonting när vi är där och tävlar!

travandeE_T
0

#3 ja jusst det www.ponnyprakt.se dår finns det mycket roligt.

amandahandersson
0

www.finntack.com :) Har just beställt en katalog därifrån - längtar!!!

För övrigt, nån som vet vart man kan köpa jackor med brodyr?? Det kostar ju skjortan att köpa från Brizy och Mira (sådär 2.000:- styck för jacka utan brodyr…).

plutten-92
0

jag brukar handla på ladugårdsinrede.

thilda-
0

har oxå beställt en katalog från finntack! men jag får ju den aldrig :O har skickat efter den 4ggr minst! men icke!

ChristinaLindström
0

Någon som vet vart man kan köpa ett vitt syntet huvudlag?

muskot
0

#15 Undrar samma sak!!

tearsofmemories
0

Handlar på hööks, börjes och diverse travshoppar som man kan stöta på lite var som helst:)

Trav_
0

#12 Finn-tack finns både jackor och byxa om man vill ha, sen beror du på om du vill ha sommar/vinter/höst/vår jacka. Men en jacka ligger på ungefär 800 kr sedan tillkommer lite för brodyr..

#15 Bidermans har vitt syntethuvudlag..

divansson
0

#12 ja köpte min från börjes iaf.. fasst de är ju en ridjacka så.. ;P heh

PippiL
0

#12 Jag rekommenderar dig att köp en jacka som du vill ha, och lämna in den för brodyr hos någon som broderar. Det brukar bli billigare. Om det inte är något jätte speciellt tryck du ska ha förståss. Men ska man bara ha sitt namn så blir det mycket billigare. För då kan man köpa en billigare jacka än dom på Brizy (kanske inte samma kvalité…men..).

Belindaa
0

haha, herregud, ponnyprakt hade ju allt.. Från typ senskydd som var glittriga till täcken med en lampa så man hittade den bättre i hagen på kvällen ;)

johanna9
0

nån hemsida till börjes?

Belindaa
0
EllinoreBoy
0

3# haha, skoja om bling bling!

isor
0

Kollade inte om non la ut den men www.feednrace.com är ju bra!

isor
0
Ammiii
0

www.hastfynd.se ligger det hästlänkar till allt möjligt! Kanske finns några till travshoppar också! :)

emmyhansson
0

hemsida till ponnyprakt ??

thilda-
0

#24 haha :D skulle inte de va snyggt med hovolja me glitter? :D hahaha

thilda-
0