b-ponny till salu

Ålder? Stam?

Jag tycker att någon ska köpa Småi för de är en kanon :)

Hejhej, var står han? Och vem är han efter?Jag söker ett russ att ha ett par fina år ihop med:)
Om du vill kan du mejla mej på Trixilina@hotmail.com
Han är -97, är efter Snål av allgunnens och undan Dulona, vet inget om föräldrarna tyvärr, men det kanske någon annan gör? Han är inriden och är en riktig kanon i hoppning, fråga Frida Simonsson, haha ;)

Snål (pappan) va en snygg svart hingst, travrek nånstans runt 2 min vet ej exakt.

Han hoppas ALLT ^^ vi har vunnit 2 LB å en LC om jag minns rätt;D åsso flera clear round ;P

Snål av Allgunnens var en riktig snygging! Travade under 2.00

hehe, ja e nog riktigt intresserad!!:D Men det äe bara det om hon vill skicka honom ända ner till göteborg…Men han kommer få det jätte bra nere hos mej i så fall, det svär jag påå! FAN!XD
Små-Snål är också en riktig snygging :) Alla kommenterar honom alltid på tävlingsdagar. Han tycker om att visa upp sig :)

#9 som sin pappa då ;)
på elitloppet satt min pappa framför några människor som sa: "Va? Ska DEN hästen springa elitloppet, det är ju ingen ponny"
Han gjorde sig så stor o snygg han bara kunde ;)
Jag vet att han vann hoppningen med Frida (LB) minst 2 ggr, och dom tävlade kanske 3-4 ggr? Och det var mot c- och d-ponnysar också.
upppp
guuu va fin
japp :)

vi har haft mamman Dulona:D jätte söt liten flicka men dock ingen jätte travare, men fint steg och en duktig tjej:) dock för gammal för trav när vi hade henne. även mamma till ugh-ugh

Blääää, att ja ej kan köpa han:'(förlååååååååååååååt stina:(
Haha : )
Snål av Allgunnens har ju tyvärr inte så många avkommor och finns ju inte längre i livet. Han hade ett rekord på 1.56.5 och gick även bra i monté. Och som många har sagt, utstrålning hade han…

Ruskigt fin är han iaf ! :) Hoppas du hittar ett bra hem till honom :)

HEJ HEJ! Min kompis maria har letat efter ett russ jättelänge…Hon är intresserad av din pålle;)! Du får jättegärna mejla henne: sjunnesson_93@hotmail.com Hon behöver en snäll häst, den får gärna vara frammåt men inga dumheter, då hon tog licens i år… Men hon får såklart hjälp och så i början…

Här är marias telefonnummer 0734088245…Hur gammal e han och varför ska ni sälja honom??

om jag inte minns fel så har hans far gått strax under 2 min, en jättefin herre att titta på!
Pappa Snål var en av dom finaste hingstar jag sett, och vilken utstrålning han hade !

Aa, Maria skulle ge han ett gott hem:)
den som vill köpa ringer till mig.

Vad har du för nummer då?
0738201860 : )
små-snål e skit fin :D
jag ska sälja honom för att jag inte har så mycket intresse kvar.. det är absolut inte akut att få iväg honom, jag har gärna kvar han, men om jag hittar en bra köpare så kan jag sälja honom.

synd att jag redan har 3 hästar.. annars skulle jag åkt o kollat pån.
Jätte fin häst du har :D coolt namn också ;)

#34 Va gick han? Jag vet att det inte fanns nån officiel tidtagning, men nån kanske hade tidtagarur?

#34 Vad FIN! =)

Han är grymt fin ! Men gud vad stor han ser ut på den bilden :O Hur hög är han ?
Jag trodde att man skulle få tider så jag klockade aldrig. Han är 129 cm..

Hur gammal är han? hur många starter?
han är 10 år, vet inte hur många starter.
Blev 3a sist i boden på 2.12 :)

han är jätte fin:)
stina , jag ringer dig nu någon dag o kollar lite , måste även se om de finns på stallplatser osv .. Så jag vet om man kan köpa honom :)
Har nytt mobilnummer! 0768178832

jag tycker ni skall vara försiktiga med att lämna ut era telefonnummer o mailadresser där alla kan se dem --skriv en rad till mailboxen med uppgifterna i stället
hei! er har fortsatt til salgs?
han är fortfarande till salu.
konstigt ingen köper han…
er veldig intrisert! Men, hvor mye koster han?
er veldig intrisert! Men, hvor mye koster han?
18.000

jag skulle himmla gärna vilja köpa men har inte råd:( lycka till ni som köper