Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Läst 1320 ggr
Emsaa
0

Ponnytravare - Sökes.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej , jag söker en ponnytravare shettis eller russ spelar ingenroll att låna. den ska HELST ha med utrustning och vara inkörd kvalad och startad är inget måste. men det blir inte aktuellt förrän i januari början på 2008. hemmabana är halmstad. PM:a mig för mer "info". men svarar även på frågor här. :)

Saaandberg
0

men du, gå in på www.hastnet.se sen på trav, och sen på a/b ponny:) elr på www.bukefalos.com och sen på a/b ponny, elr på travhästar:)

Emsaa
0

okej, ska göra det ;) har att inne på hastnet redan :D. men bukefalos är väll som annonsdirekt?

Saaandberg
0

aa, typ:P

AnnaLundin
0

#1 VAD är det för fel med att annonsera här då? Det är ju liksom HÄR det finns en massa ponnytravintresserade!

#0 Har du tänkt köpa eller låna/hyra/leasa en ponny? Sånt är bra att upplysa om, i klartext…

Emsaa
0

#4 låna asså fodervärd eller vad man ska säga kanske inte skrivit det så klart men det står "att låna" :)

Ammiii
0

Finns massor av pållar till salu/lånas ut på www.hastannonser.se oxå! :)

Emsaa
0

# 6 tack (:

Saaandberg
0

#4, asså jag säger inte att det är nått fel elr!? men det är lättare att hitta då! Och har du nått emot mej elr!? För på VARJE inlägg jag skirver, så kommer du och, SKYLL INTE PÅ, elr VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ, och sånt!! Och det finns faktiskt PONNYTRAV INTRESSERADE SOM INTE ÄR MEDLEMMAR HÄR!

Saaandberg
0

kan du säga sant att det är fel!?

AnnaLundin
0

#8 Jag har inget emot någon medlem här, jag undrar bara varför du hänvisar iväg till andra ställen på nätet det första du gör när det lagts ut en annons här.

(sen gör det faktiskt inget om du skriver ut HELA orden Flört så att även vuxna begriper vad det står skrivet… Oskyldig)

Saaandberg
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jaja..jag hänvisar inte till andra ställen! Jag tipsar! Jag menar, att det kan vara lättare att hitta, om man har lite att välja på, innan ja hitta Lusen, så var jag runt på varenda sida i sverige typ!

Emsaa
0

putt xD

malmqvist
0

hej jag har en shettis som du kan få låna till du är 15 år

Emsaa
0

#13 har redan hittat en :)

malmqvist
0

syn du vill inte ha en till elvet du någon där du bor?

Emsaa
0

nej ,

nej inte vad jag kommer på just nu om jag hör någon säger jag till.

TildaLinge
0

#14 Vem Emsa vem ?

TildaLinge
0

#14 Vem Emsa vem ?

Emsaa
0

#18 haha säger det på msn :)