Umåker 21 oktober
Anmälan går ut imorrn…
Vilka ska anmäla?

Ja ska förmodligen anmäla en iaf. :)
Kanske luddan! beror om min polare vill köra! :)

vrf kör du inte själv?
fast inte säkert ännu! :) jag trodde att vi va tvunga först att lägga tävlings skorna på hyllan redan efter heldagen på sä.. Men hon är helt bra i benet nu och håller på tränas för fullt nu!! :)
#3.. eftersom det blir som en "återbetalning" för att hon va tvungen att ha luddan ett litet tag under sommarn.. Som tack så får hon köra ett lopp! men jag kör helst själv.. Då jag sätter upp "låne kuskar" så blir dom alltid diskade konstigt nog ^^
Jag hade tänkt anmäla Zolle… Men jag är tveksam!
Han kan nog få ett OK lopp, men det känns ändå drygt att åka 30 mil för ett lopp. Sen har Zolle inte "råd" att få mer pengar på kontot, om han nu inte står för nån 10 sekunders rekordsänkning vilket han inte gör…
Fast samtidigt behöver han lopprutin, och de kan han ju bara få om man tävlar…
Den hästen gör mig gråhårig ;p
Har inatt och lite imorgon på mig att tänka ;p

ahaa på de viset.

Busebo trolla ska väl dit om benet läker.
Ingen Marina, hon har gått i peinson! :p

Jo jag ska anmäla Flickan:)
Tycker det var synd att Juppe Puppe inte hade nå lopp :( Vill så gärna köra honom…. Men men.. Vi får köra i Finland nästa år…

Jag ska evenuellt anmäla Polenta .. men de blir prop 9 då, tyvärr :/ Fast de kan ju vara kul med autostart .. ;)
Men vi får se, har ngn ngt hum om vilka som tänkt anmäla till prop 9 ? Vilka hästar som kan tänkas anmälas ?
#11, Jag kan kolla på starlistorna från Skellefteå 6 oktober…
Kan tänka mig att hästar som Diana Ross (2.08,7), Björksta Lizter (2.10,3), Charmgumman (2.15,3)… Finns fler, men det är väll några jag kan tänka mig iaf ;p
Måste säja att prop 8, högst 5.000 för hästar som ej segrat, var en konstig prop…. Jag menar, det finns väll hästar mellan 2.500 (som prop 7 var stängd vid) och 5.000, som har vunnit!? Dom flsta som har dragit in över 2.500 har väll vunnit ett lopp????

#12 Okej .. hm, ja då känns de lite hopplöst vom anligt :S Usch, jag verkligen hatar att Polenta har så dåligt rekord och relativt mkt pengar på sig ! Hur mkt har Ljungens Krabat på sig tro ?
Prop 8 var redigt konstig .. :S Den hade passat Polle som handen i handsken .. om de inte vore för att det var ett maidenlopp .. 2 segrar har hon på sig.

Proppen högst 27.000 auto måste ju nästan vara perfa för trolla om ingen söderlänning kommer upp?
Typ Edolla, Kajsa, Pors, Bobina ?

jag vill åka..

Eftersom jag är högst inblandad i proppskrivningen och är ordentligt "skyldig" till prop 8 och prop 2:s utformning så vill jag passa på att kommentera den. Egentligen var mitt förslag att det skulle vara hästar som ej vunnit 2007, men det kom fram att det skulle lätt kunna bli fel då man måste kolla alla "manuellt" och därför blev den som den blev. Vi får se hur den slår, men jag kan förstå kritiken. Dock - det finns ju ett autolopp för den som ej platsar i maidenloppet och även prop 10 (för a-ponnyer 4) täcker upp för dem som finns runt de prissummorna.
#16, för de som ej vunnit under 2007 hade varit bättre! Högst 8.000 auto kan vara tufft för de som har 3.000-4.000 på sig, och är utestängda från högst 2.500….
Aja, så kan de bli ibland!
Hoppas det blir bra med anmält ändå!

min kompis kim moberg - goofy ska nog dit .. det lutar åt det hållet iaf :) och jag följer troligtvis med då ;)

#16 & #17 Jag har en ponny .. som har 3.000 på sig, hon går 19,6. Har inte en chans mot dom ponnyerna som har lite mindre pengar på sig och går rätt så snabba tider ..
Håller med om att maiden-proppen hade varit mkt bättre om det hade varit för ponnyer som ej segrat under 2007 ..
Och jag funderar på högst 8.000 autoproppen, men de kan bli tufft har jag en känsla av .. dock kan det gynna henne att hon får vara med där framme och har förmodligen hjälp av att det är auto .. Men det gynnas ju även dom snabbare hästarna av.
#19, haha Mirre, vi får bygga en egen bana å starta en egen klubb där vi bara har rekordhandicap ;) haha ;)

#20 Ja jag tror f*n att vi får göra de .. :P Gah, jag blir galen.
Jaja, nog om de ;) Tror vi får skapa en egen tråd isf då .. :P Iaf, åter te ämnet … de känns rätt så .. dumt att starta Polle i prop 9, åh andra sidan .. kan man ju hoppas att hon går snabbare i auton :P
#21, men då har du ju autorekordet som rekord, och om hon går fortare i auto så fåru problems när det är volt!
Haha, finns alltid nackdelar när man ska starta. Men nu får vi se fördelarna! Det är ett lopp, det är tävling! Skojjit värre ju! :D:D

#22 Just ja fasen … gah ! Jag blir tokig, jaja .. vi får la se va som händer ..

#22 Just ja fasen … gah ! Jag blir tokig, jaja .. vi får la se va som händer ..

Jag ska anmäla Linhages Frisbee 

men åh … jag kommer inte kunna följa me till umeå me kim och goofy :| för vi ska till gävle då :| fy f*n vad tråkigt !!!! :'( men men , lycka till allihopa :)
Jag sket i att anmäla Zolle… Inte värt!

#28 Anmälde inte Polenta heller, vi tränar på i vinter och kommer tillbaka nästa säsong istället ;)

Ja ha iaf anmält mina :)