Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettpropositioner
Läst 2891 ggr
Nitro
0

Jag blir ledsen..

Har tittat igenom propparna säkert 10000 ggr nu, och jag har inte direkt många lopp i år kvar.
Dessa lopp har jag hittat som jag kan tänka mig att anmäla till. Däremot säger nog chaffisen stopp till både Halmstad och Solvalla.

Halmstad 20 september - 1.58 volt.

Solvalla lördag 20 okt - Reservpropp 1.55,4

Åby 21 Oktober - lägst 12.000 2640 auto.

Nån mer som har dåligt med lopp kvar?

Miii4
0

Säg åt chaffisen att Halmstad inte är så långt! ;)

Nej seriöst, det finns tre lopp kvar åt mina egna i år ( I och Z). Alla är i oktober.

linnrisedal
0

Det finns bara 1 lopp kvar i år till Dockie, och det är Hd i oktober.

Mille
0

jag tycker att det verkar vara rätt mycket lopp till mina, men de har å andra sidan haft dåligt med lopp tidigare i år

ryttarn
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi har likartade problem för Rosse, överväger att åka till Halmstad….

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

Nitro
0

#4 Den 20e? Jag vill åka med Räcka ut tungan

EllaMarine
0

Hm .. jag har egentligen inte alls några bra proppar kvar åt Polenta .. :/ Men de lutar åt ÖS och Bergsåker 13 okt., eventuellt Solänget 22 sept. med ..

Miii4
0

Klang och Dahlen ni är välkommna :)

iiirma
0

Jag har Mantorp den 23.e, sen tror jag inte jag hitta nåt förrän på valla i oktober, that's it, men jag kan ha missat ;P

ozzkan
0

Jag tycker det finns rätt gott om lopp. Har ni fått tillbaka Ross Man?

Ammiii
0

För Melissa finns knappt nåt, bara pengahandikapp och då står hon 40m bakom ponnyer på 10-20 sekunder snabbare tid! Ganska meningslöst! :(
Till de mer orutinerade finns alltid något att välja på, men inte ens de har chans i pengaloppen. Då är det alltid ett gäng "nya" som kan gå mycket snabbare på start och de får slåss om kanske 4-6 platserna redan på papperet…
Lurigt!

Travtokig11
0

Jag hittar hyfsat med proppar. Men han står typ alltid dåligt till i dem.

Teja-Bea
0

Jag har faktiskt tvärt om dilemma. Jag har 4 tävlingsdagar kvar som jag tänkt åka på. Och där har jag svårt att välja vilka två av mina 5 hästar jag ska ta med!!

Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~

Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

LindaBlomberg
0

Kom hit till gotland, så långt e det väl inte??

Cnox
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag Har också dåligt Rebecca. Jag har detta loppet på Färjestad och så har jag 2 lopp på Åby den 23 sen Rättvik ev. den 27. sen tror jag inte det finns nått mer för mig:( fast startar jag 2 lopp på Åby får jag inte starta på Rättvik:(

ryttarn
0

#5 Nja, den 30e…. Om lastbilen inte är full är det bara att hänga med, har inte bestämt om och i såfall vilka vi åker med ännu….

#7 Tackar!

#9 Han är kvar säsongen ut. Sedan skall han bli körponny i Jönköpingstrakten.

Jerker Klang,

www.isil.se

Nitro
0

#15 Så stolligt, jag menade 30e.
ska ni till Färjestad på lördag?

DubbelE
0

själv har man inte kört ett enda lopp iår.. :( inte haft någon häst i tävlingsmässigt skick men nästa år så…då ska båda mina småskruttar ut o tävla igen. Saknar att köra jätte mkt men det går ju inte när man inte kan ta hem ytterligare en häst och sköta ett gymnasium så…

ryttarn
0

#16 Nej, fanns inte ett enda lopp för våra hästar så det blir arbetshelg hemma….

Jerker Klang,

www.isil.se

Kajhugo
0

För oss är det tvärtom, i oktober kryllar det av lopp, däremot så har vi haft svårt att få ut dem tidigare på säsongen. Skulle kunna tävla varje helg  i oktober men det blir absolut inte så då jag helst inte startar varje vecka beroende på antal lopp och hur de har tagit den senaste starten.

amandahandersson
0

Nej nej, bara skitiga penninglopp :( Den enda som man kan hoppas lite på är ju Zolle, om han skulle sänka… Men jag vet inte… SKIT!!!!!!

Flygis
0

jag har i månn, sen den 27 i rättvik sen 7oktober i eskilstuna och 28oktober i gävle=)

bella-bjorck
0

Hallå det finns många proppar.men vissa är bätre å sämre så är det ju alltid.men om vi slår i hopp allla å så kan vi sattsa på fina proppar till nästa år…….jag såg att romme har roliga proppar ex.företräde för ston även seger lopp.dom kan bli tajta

deweycheatumnhowe
0

Auto för alla på Solvalla, någon gång är det dags för Pigge att ta steget in till eliten, han behöver rutin så jag tycker du skulle anmält dit!

Visserligen har Ni lång resa men ändå..