Kalmar eller Åby??

Blir Solvalla den 21….
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss
kalmar den 20 prop 9
<3Orra..Funiper..Roshems Mylady..Zephir<3

åby
#1 Solvalla är väl den 20:e?

Kalmar

Åby

Solvalla eller Åby…vi får se:)

Skriv gärna häst och lopp med

Åby
kalmar

ska starta Ijor i max 1000 kr. auto

Amanda vill till Kalmar och jag vill ingenstans ;-)
Ijor ska som sagt till Åby med Johanna och där är även ett bra lopp för Dalsgårds Jasmin. Jag orkar ju inte flänga båda dagarna så får fundera ett tag till hur vi ska göra , Kalmar är en bra bana synd att vägen dit bara är så tråååååkig ;-)

Åby
åby ;:)

Ska till kalmar, fast dan innan när det är trav för varmbloden :). Hade tänkt tagit med en ponny, men fanns inga passande lopp.

#17 Ha ha så söta ni är ;-)

#18 visst är vi det
hahah

#8 den 2.15 och sämre proppen med pikant=)

Antagligen kalmar…

Som sagt skriv gärna häst och propp oxå

Gemini 2.02 propp 12. Lill-Isor propp 8 max: 1800 och 2.19 propp 10. som det ser ut i dagsläget ;)

Åby

Nu blir Thilda glad det blir både Kalmar och Åby för oss
#22 Vilka ska du själv anmäla och vart………

Funderar på att anmäla till båda.

jag vill åka till båda så himmla fina banor<3

#27 Och vilket ska ni själv ut i då… Eller nej förresten du e ju annonym…

#26 Snacka om att jag blev glad nu :D:D:D:D Jag får träffa min Gonkan x) hahah

#31 ha ha ha ja men vi ska anmäla ut i propp 4 och 5 tror jag det var :-)
Är där ingen som undrar varför Skott vill veta??? Taktik!!!

#33 Seriöst, hon kanske inte ens ska anmäla, det är ju inte bara "skott" som ser vart o villka proppar man ska anmäla till

#33 Jag behöver ingen Taktik.

oj hon skulle anmäla, men hon sa ju till båda det räcker väll, jag skrev bara kalmar, såhär gör ju många att de frågar villka propar, man måste ju inte skriva ngt eller hur!!

#33 Jag förstår inte varför inte jag skulle kunna fråga en sån sak.. Alla andra kan ju fråga de.. Nä men så fort man skulle våga öppna munnen så är de ju tydligen "Taktik" Jag ska Troligen med Maroon till åby och Marimo till Kalmar Maroon till 15 och sämre och Marimo till 10 loppet och 02.
Låt bäste häst vinna.. Så resonerar jag.

Tror varken Anne eller hennes kusk Kima frågar för just taktikens skull :P.
Det är väl bara bevisat på deras resultat?

#38 Tack.

Kalmar, vi syns där Anne…

Vf anmäler ingen till Åby ??????

Anmälnings tiden till kalmar gick ut för 12 minuter sen ;)

SKulle blivit åby, men ingen som kan köra upp.

Men Mia har inte syrran körkort ?

Så där nu har jag anmält till Åby det blev Jasmin i propp 3 och Ijor i propp 9 på Åby
Det blev åby för Glans del, eftersom vi bor precis i närheten både vi och ponnyn :)
Propp 5 och 6. *Hoppashoppashoppas att han travar runt*
:D

Tyvärr inte….

# Jo, men hon har haft det två veckor o inte kört med släp än :P

#49 ha ha då är det ju dags ;-)

Blev ingen tävlingsdag på åby…för få anmälda:@ det förstår man ju med det snurret som var när man skulle anmäla:S

Blir det inga tävlingar på Åby? Ja det var väl fel telefon nr men det borde de ju gått ut och ändrat på under dagen kan man ju tycka i allfall

Söndag mellan 17-19:00 tog jag emot anmälningar och sen måndag 8-9:00 tog kontoret emot anmälningar. Va de snurrigt?
Eva-Lotta

#53 Ja eftersom det gnälldes att det var fel telefon nr som vi ringde , det vi skulle ringt skulle slutat på 66 och enligt sptf så skulle anmälan endast vara den 15 okt?
Men är det så att det inte blir några tävlingar ? Det har ju som sagt inte kommit ut något ännu på SPTF att det är så.

#54 det stämmer att de inte blir nån tävling! endast 3 (!) fulla löp.
blir det ingen tävling :(?

#56 nix pix
Va tråkigt att Åby blev inställt :(
Jag blir så trött. Nu måste Glansen kvala om med syrran som tar licens (förhoppningsvis) nästa år. Jag måste tvinga ner familjen till halmstad, om han ska slippa kvala om, men vi hjälper farmor att flytta dagen innan och jag tror inte att dom e så pigga på det. :( Jag vet inte vad jag ska göra :S Jag blir så himla trött bara. :(