Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettannonser
Läst 1244 ggr
StallHultatorpet
1

Fiddeli till salu

Fiddeli, sto född 2005 e. Fridhems Algot u. Toddy Nu säljer jag min ögonsten då jag som kusk faller för åldersstrecket för shetland. Fiddeli är en väldigt snäll ponny i all hantering och taggar till och blir tävlingsinriktad när det väl gäller och gör alltid det bästa ifrån sig. Hon har fortfarande mycket kvar att ge på banorna så det hade varit väldigt roligt om någon fortsatte att tävla henne och känna den kämparglöden hon har och kunna utveckla henne ännu mer. Hon är mycket snäll i lastning, skoning, trafiksäker. Ett väldigt fint avelsto i framtiden. Fiddeli har gjort 88 starter därav 18 segrar, 13 andraplaceringar och 10 tredjeplaceringar, hon har ett rekord på 2.32,0 som hon tog i år. Vi vann bl.a. bronsdivisionsfinalen på Kalmar i år. Fiddelis helsyskon är bl.a. Vilma 2.19,9 vinnare utav kalmarsundspokalen, gosan II 2.39,7, iddy 2.47,2 8 starter 5 vinster. Kontakta mig via viktorsilly@hotmail.com eller ring 070-5525552 vid intresse http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=929221