Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettbilder
Läst 1448 ggr
Madick
0

Intressekoll

Hej alla glada ponnytravsfolk!

Jag är hästfotograf, och har hittills bara fotat hoppning och fälttävlan, men söker nu andra ställen att fota på, och då helst hästar förstås!

Skulle DU vara intresserad av proffsfoto från din travtävling?

Kika gärna på min hemsida så ser ni hur jag fotar och priser, och kommentera gärna både bildstuk och prisläge. Även vilken del av loppet som är mest intressant. Defilering, starten, mitt under loppet, upplopp eller pris (blir väl bara vinnaren).

Asagard
0

Vad har du för hemsideadress?

Madick
0

Oj, haha! Det glömde jag ju skriva Generad

http://www.madick.se

Tusen
0

Just i den delen av Sverige, som du verkar hålla till, har vi fler fotografer som fotar på ponnytravtävlingar. Jag tror att det är minst två st. vid varje tävlingstillfälle, så det blir kanske svårt att få något sålt här i mellan-Sverige. Kanske om du tar lite allorlunda bilder än vad man vanligtvis gör under en tävlingsdag. Du kan ju alltid testa och se om det finns något intresse.

jaegeer
0

jag är inntresserad ring mej

Madick
0

# 4 - som ny på forumet vet jag inte hur jag hittar ditt nummer, om det nu finns nånstans.

Madick
0

# 3 - Tack! Det är bra att veta innan man åker iväg att det finns andra. Trav blir ju en ny erfarenhet för mig, det kan ju vara kul att träffa nån annan som kan tipsa om bra vinklar och sådär!

EmiliaLeo
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

alltid kul att bli fotad på tävling. :-) målgångsbilder är kul..

EmiliaLeo
0

www.foto-mike.com brukar fota på Solvalla, Romme, Örebro, Rättvik, Eskilstuna och Lindesberg,, :-)

Tusen
0

Även Bea Jakobsson och Linnéa Fors fotar där. Ibland fotar även Lina Sjöholm och hennes mamma. Speciellt på deras hammabanor samt där de själva tävlar. Plus att även andra brukar ta med kamran.

Jagz
0

Jag är intresserad. Det kan väl aldrig bli för mycket fina kort? Foton från stallbacken vore också kul :)

Madick
0

#9 - Bea från V-ås? Som jobbar på Ridsport förbundet?

ThereseE
0

#11 Nja, tror inte det. Hon är från Eskilstuna…

Beas hemsida: www.teja.se

CoolaCrossen
0

Var du på Axevalla idag?

Madick
0

# 13 - Nope, jag var hemma och vilade hela helgen…

Teja-Bea
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#11 Nope, inte Bea från Ridsportförbundet. Jag är gotlandsrussuppfödare från Eskilstuna. Många förväxlar oss! hehe

Jag har fotat ponnytrav regelbundet, men på hobbynivå i två år. Du får gärna fråga om du vill ha tips och idéer! =)

Tyvärr är du lite "sent" ute då ponnytravsäsongen i princip är slut för i år. Det finns några få tävlingar kvar i mellansverige. Bla, Solvalla 20 okt. Men i mellansverige brukar det vara väldigt många olika fotografer så det kan det , som #9 sa, bli svårt att sälja bilder.

Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~

Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus