russ val säljes
Belial val f.98 e.hults sputtnick u.vanja mi rek.2.27 ue.vagabond.
hults sputtnick gick 1.56,4 (?) och har lämnat hults chikita och hults bemil. mamma vanja mi har även lämnat gofar bus 2.01 och ramona mustang 2.09,5 (a-ponny)
av 4 avkommor till sputtnick är belial den enda ostartade och jag hoppas någon vill ändra på det. Belial är körd och riden, snäll att köra och lite busigare att rida, smäcker modell på russ och strax över 120 cm. hyffsat bra kondis för dagen.
bild finns i mitt fotoalbum. jag lånar inte ut honom, endast säljes.
seriöst intresserade ringer. 073 92 92 909
//Susanne
pris???!!!

Wow, visste int ens att det fanns fler avkommor e. Hults Sputtnick. :D Man måste ju säga att det är ingen dålig standrard han håller på sina avkommor. :D

#1 skicka ett mail eller ring så kan vi diskutera pris.
#2 jo, vad jag vet har hults sputtnick 4 avkommor totalt, chikita och bemil, sedan en som heter hults spurrita som är helsyster till chikita och som är fölsto hos mig. och så Belial…

Jaha, jag troode det bara hade blivit 2.

Säljer Ni en Val? ( Blötdjur ? )

#5 Jätteroligt! Val är en förkortning på valack….

#5 ja, jätteroligt.. dumt av mig att inte skriva en . efter val. om hästen hade vart fet hade jag ju kunnat säga att han ser ut som en val. fast utan punkt då.. ee..

putt
varför har han inte startat tidigare???

#13 en kombination av olika anledningar, ingen har haft tid att träna honom, han har vart utlånad till olika människor som har haft honom till olika saker förutom trav.. allt från teaserhingst i sin ungdom till ridponny nu senast.

han är fortfarande kvar, ingen som är intresserad?

putt

Jo jag är… lr, ja du vet… Håller på att förhandlar med min mor… E han fortfarande kvar, förresten?
"En tanke tänkt i trygghet, upprepade gånger, har en tendens att bli verklighet"

änsålänge