Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikett: annonser
Läst 1220 ggr
oskarflorhed
0

Helsyster till Månstorps Fax

Månstorps Hilda -02 E: Gläntans Domino UE: Furnunäs Fernando. Dräktig med Rossmons Jackmani. Pris 9000 För mer info ANNA 0144-64100,070-6403257 enghemmet@spray.se

Sara-Juventus2
0

Heeej :D Är lite intreserad av shettisen som är till salu. Är hon kvar ?

caspian
0

Ville bare si at Månstorps Fax har nå gått 2.29 og går bare bedre og bedre. Trives godt i Norge og vi tar noen sverige turer en gang iblandt.

olivialundgren
0

Jag har kört mantårps fax :)

caspian
0

hvordan var det å kjøre han ? Var han veldig gallopp lysten. Vi har veldig mye utstyr på han. Han har blitt stor og kraftig og er en kjempefin, snygg hingst.

olivialundgren
0

Han verkade vara lite små trött på travet när han kom ner till Gotland, körde han bara 3 gånger i träning tror jag sen en gång i lopp. När han gick snabbjobb så ville han verkligen inte springa vissa biter men sen i bakvarv drog han på jätte bra!
Var galoppig, men väldigt fin häst tror att dte var 2-3 år sen… Var lite väl hingstig.. gicvk bara runt tre minuer. men i bakvarv gick det som sagt foort!

Jag körd ehan bara i loppet tror att vi bara tog på han skygglappar och boots!

caspian
0

vi har  nå kjøpt en shettis til,  Dollami. Hun er vel godt kjent.Hun har ikke gått løp på 4 år så nå er hun i trening igjen. Tenkte å bruke Fax`n på henne om noen år. Får se hvordan det går. Hun har vel tid 2.09, rundt der, men det er noen år og kilo siden. Vi får vel bante hon nån kilo.

caspian
0

visste ikke at Fax`n har startet på Gotland

olivialundgren
0

En gång ! Anika , hade honom tror att han var till salu då. Och att hon skulle försöka sälja honom här nere :)

Mixie
0

Pelle Telhammar ägde honom några år när han stod i Sverige. Han har hopptävlat på en "stallhoppning" uppe hos oss i Stockholm =)

//Mickan

Anna_
0

Körde Faxen två lopp på Kalmar för några år sedan. Jättefin häst :) Hoppas systern är lika fin.

Hannna
0

Vi hade Faxen under 3-och halva 4-årssäsongen. Väldigt kapabel ponny, gick en bra bit under 2.40 i Kriteriet som 3-åring. Sedan skulle jag ta över honom efter 3-årssäsongen men kan ärligt säga att jag inte klarade av honom så bra:P Vi kom inte överens helt enkelt. Så då tog uppfödarna tillbaka honom i sin träning igen. Vad jag kommer ihåg gick han med helstängt och boots.

caspian
0

Faxn er nå blitt en kjempefin, kraftig plugg. Kjempesnill er han også. Det var ikke rare gutten vi hentet i østersund. Da var han mager og veldig tynn.Vi har væert og hilst på Åsa og Janne to ganger nå og da hadde vi faxn med. De syns han var veldig fin nå. Skal prøve å finne ett bilde så får dere se. Domino er ikke så fin han. Han springer fortere, men ikke så fin, kraftig og hingstaktig som faxn. Min datter Ida kjør han nå. Han har veldig lyst til å galloppere for han får så lage tillegg. Så det blir noen disker ja. Har gått 2.29 ja, men har mye mer å gi. Får han en på siden av seg, så går han ned på 2.20 lett. Men får vi Dollami iorden, så har vi en der som kan perse han litt. Håper dere skjønner hva jeg skriver. Trivelig å få svar.

caspian
0

ikke misforstå meg. Domino er  kjempefin, men sønnen er kraftigere.

Asagard
0

#5 Jag har bildbevis. Hemlis

Turnado
0

#6 joo..Dollan är alltid tjock om magen så länge jag kännt henne <3

olivialundgren
0

#14haha, har du ? ;O

Asagard
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jepp! Skrattande

olivialundgren
0

haha, nämen usch ;P just d jag hade as korta tömmar för han var så pigg innan sen vart han jätte lat :P RYGGSMÄRTA:P

olivialundgren
0

de va nått år sen ;P