Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikett: allmänt
Läst 1818 ggr
Merete-h
0

Beste shettistraver-sto......?

Hei! Jeg lurer på……   Hvem er Sveriges beste shettistraver-sto, og hva vet dere om henne? Hadde vært supert å sett bilder :0)

PromiseMinanMorfeus
0

Är inte Ramona Mustang en av de snabbaste shettis stona nu?!

Edde
0

Ramona Mustang är INGEN shetlandsponny, hon har en russmamma, men har blivit inmätt som en kat A-ponny

rebeccajansson
0

Dollami måste väl vara det.

Kristina-
0

Danielle

Kristina-
0
carrisen
0

daizy II ?

Geminii
0

Danielle ät helt klart bästa shettisstoet!!

Hannna
0

Danielle är det snabbaste shetlandsstoet, Ramona Mustang snabbaste Kat.A ponnyn. Sedan är det väl kanske en smaksak vem man tycker är bäst, Dollami, Daizy, Danielle..

Merete-h
0

Takk for svar :0) Men hva er rekorden???

PromiseMinanMorfeus
0

#2 Ja jag vet men hon räknas ändå som shetlandsponnie. så då spelar det ingen roll….

amandahandersson
0

Belinda III! Sen är Danielle och Dollami inte illa alls ^^

Edde
0

#10 NEJ hon räknas verkligen inte som en shetlandsponny! Men däremot tävlas hon i kat A.

Merete-h
0

Hehe…… her ble det diskusjoner ;0) Men som renraset SHETLANDSPONNY- sto vet jeg nå at Dollami har gått 2,09. Noen bedre???

Merete-h
0

Hehe…… her ble det diskusjoner ;0) Men som renraset SHETLANDSPONNY- sto vet jeg nå at Dollami har gått 2,09. Noen bedre???

amandahandersson
0

Danielle har också gått 2.09, Belinda III har gått 2.10. Daizy har också travat 2.10 nånstans tror jag.

Colt
0

#15 Danielle har gått 2.08

amandahandersson
0

Ah, så vare. Tänkte de, men var osäker ;p

Jennie_A
0

Ni måste skilja på shetlandsponny och Kat A, precis som man måste skilja på Gotlandsruss och Kat B. Det ena är en ras och det andra är ett mått…

Hannna
0

Det är som att säga att alla C-ponnyer är samma ras. A-ponny är en A-ponny, en shetland är en shetland:)

caspian
0

dollami er i norge noFlört

ozzkan
0

#20 Tävlar hon där?

Fraänt att Belindas mamma är russ, har hon fler föl, tänkte att hon nog måste va liten! Borde betäckas med shettisar så kan man nog få en ännu bättre kat. A än vad som redan finns.

ThereseE
0

#21 Tror inte att Belindas mamma är russ… Däremot är Ramona Mustangs mamma det:)

Ammiii
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Belinda III är grym!

Dessutom har hon en pappa som vunnit SM! Han är snart 30 år och betäcker fortfarande!
Cherry Boy gick 2.24 redan 1986!!!

På bilden är han 24år och fick 39p på utställning!

#21 det är inte Belindas mamma som är russ, Ramona Mustang är halvruss!

stallnysater
0

Ett shettissto med stor framgång just nu är Angel.
Helt klart det bästa YNGSTA shettisstoet.

~Sandra~
-Medarbetare på ponnytrav.ifokus.se
-Medarbetare på tibetanskspaniel.ifokus.se

caspian
0

Dollami er nå i norge,trøndelag. Vi skal begynne å trene henne igjen. En kjempefin ponni. Veldig kraftig og grov. Håper hun vil trives hoss oss. Vi kommer sikkert tilbake til sverige og starter igjen.

caspian
0

Anders Wiman, har han en side på nettet som det går an å komme inn på. Han vi kjøpte Dollami av. Vill gjerne se noen bilder av Dollami i løp hvis det er noen som har det. Så nå er det slutt på ferien for Dollami. Kanskje vi kommer sterkere tilbake. Vi får se.

ozzkan
0

Haha, va efter jag e, stog previs ovanför, men orka inte kolla. :P

Turnado
0

Jag står i Anders Wimans stall. Kan skicka lite bilder. Ska göra en sida nu under höstlovet hade jag räknat med

buffy
0

har nå vært ut å kjørt med dollan. Kjempefin og frisk. Nå blir hun en fin turkamerat til faxn

TildaLinge
0

Gillar Danielles steg gryymt mkt :D

__SVANE__
0

belinda och danielle