5.09 skrevs innan :D

*avdelnngen för värdelöst vetande* Första körtävlingen jag var på 1992, så var det några som körde åsnor. I maraton körde de endast hindersträckan, fort gick det inte, men framåt.

tufft att köra åsnor^^ undra vad dom ska köra här näst? X)

#3 ja det ska bli kul att se!

#3 Ja om man inte har något att göra kan man ju ta en katt o köra hahha skojja=P;P
#3 Zebror kanske ?

Lite tufft tycker jag ändå. Dom rider ju åsnor så varför inte köra?? Plus att jag tycker tiden var väldigt bra för att vara just åsna…
Kan tillägga lite inom parantes att när jag skulle försöka kvala Zalmiac Z (en shettis) första gången så gick det 4.21. Kanske skulle ha anmält till en åsnetävling istället 

haha! visste inte att det fans med åsnar. Kul med lite anorlunda skulle vilja prova.

Det måste vara bra kuskar och inga riktiga regler när de flesta får köra utan hjälm

Skulle va så kul å köra åsnelopp nåra ggr/året i sverige :)
Så kor går ju att köra.. varför inte ett sånnt lopp? ;) haha.. nej.. vore lite väl hårt å taskigt mot dem.. :P

#11 50 meter kanske skulle gå?
HAHA :D

#12 haha jo..;P är nog bra om man kan slå tiden 2.00 då :) typ..
men människolopp dåh?:) personer som springer med nån spec.sela på sig och drar en sulky med en person i? ;) heh.. så kör man typ.. 640m.. de va vel nice..