Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 1373 ggr
LeeKnow
0

Förnya Licensen

Kan någon förklara vart man får tag på sitt licensnummer? Är det försent att förnya nu?

Stallmima
0

Detta hittade jag på ST        http://www.ponnytrav.se/licens_ponnytrav_start.html

Emmelie93
0

Ditt licensnr hittar du på dina avräkningar från ST :)

~Stuteri Stenbydal~
Sajtvärd på Gotlandsruss.ifokus

LeeKnow
0

#1 Jag vet vart jag ska förnya, men vet inte vart jag hittar mitt licensnummer. #2 Vad är avräkning? Alla säger att man hittar det där men jag fattar inte vad det är?

ekbacka
0

Avräkningen får man varje månad från ST, där står det hur mycket man ska betala i startavgift och boxhyra och om du har russ som vunnit prispengar så är de också med där. Men har du ingen egen häst som tävlar så får du ju ingen,  har du haft licens innan så fick du en förra året i februari eller mars när du skulle betala din licens. Hoppas detta fick det att klarna lite, annars kan du ringa  ST kundtjänst så kollar dom upp det till dej🙂

LeeKnow
0

#4 Fick min i licens i våras, har ingen egen häst som tävlar än Har mejlat ST men inte fått svar än :$ Varför kan inte ponnykuskar skapa något sorts konto eller liknande där allting står, ponnies i träning, loppstatistik osv?

Stallmima
1

#5 Om du ringer    08-627 21 20  imorgon så kan de säker hjälpa dig där 👍

LeeKnow
0

#6 Det vågar jag inte :$ Ska försöka tvinga mamma eller syrran att ringa…

Stallmima
0

#7 Jag tror inte de bits hahaha  de är till för att svara på frågor blandannat. Men jag förstår dig, hoppas mamma ringer i morgon så du får rätsida på allt    🙂

Elin01troedsson
0

Mitt licensnummer hittade jag här: http://www.sptf.nu/statistik.php?sida=Statistik sedan valde jag kuskstatistik & min hemmabana sedan kom alla kuskar på min hemmabana upp och licensnummret är då numret som står bakom kuskensnamn. Tyvärr hittar jag ingen kuskstatistik från 2015…..hoppas du får tag på ditt nummer! :)

LeeKnow
0

#9 Det löste sig, fick var av ST idag :D Tack för alla svar ^^

Lucky12
0

Förlåt men måste bara fråga. Vad gör man när man förnyar licensen och varför ska man göra det?

Tusen
0

#11 Man betalar sin licens för att man ska få tävla under året. Så därför förnyar man licensen varje år. Ordet förnyar kanske lurar lite då det inte handlar om att man gör om licensen utan bara betalar den.

giffan
0

#11 Man talar helt enkelt om att man vill ha kvar sin licens och köra nästa år. Om du inte gör det vid årsskiftet kan du göra det senare, men risken finns att du kanske missar att köra något lopp om det inte är klart innan första tävling du vill vara med på.

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus