Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etiketttävling
Läst 3212 ggr
iiirma
0

Solvalla 20/10

Har inte vart så aktiv här på slutet, och min sökfunktion funka inte, så vet ej om en sån här tråd redan finns :P

Vilka ska anmäla? Häst?

Millaaann
0

Vill dit, men får inte :(

iiirma
0

#1 För långt? :(

Plexus ska troligtvis komma iaf ^^

Boode
0

#2 ska du inte vara med på kmet?

iiirma
0

#3 Jo, de ska han nog, men tar det inte så allvarligt, så han kommer inte ta ut sej där ;P

Boode
0

#4 ahh okej :) annars blir det ju så några russ

iiirma
0

#5 Mjoo, lite trist kanske :P Men jag föredrar riktigt tävling ^^

Millaaann
0

#2 Mmm o sen hade dom lovat att vara domare på kalmar i några lopp så då får ja la hänga me dit ner…:) Var ju himla längesen man var på valla en hel tävlingsdag.

juliapettersson
0

Golf i 2.05,0.

Boode
0

det finns ju ett relativt bra lopp åt Pozzi, men nae hon har lagt tävlingskorna på hyllan :) Hon är värd lite vila

ErikaSchieber
0

Kranske..inga höjdarproppar direkt

Miii4
0

Synd att det är så långt, fanns TRE lopp till en av mina :P

Millaaann
0

#11 Men Mia, du får MAX starta i TVÅ lopp SAMMA DAG :D

Miii4
0

#12 So? =) Du vägrar ändå vara resesällskap så d kvittar ju =)

Millaaann
0

#13 näää jag e på… :D

mellanbyns
0

#14 Jag ska försöka ta mig dit tror jag =) vore ju kul om du vore där då =)

ryttarn
0

Vi skall troligen dit med Rosse, vilka andra hästar det blir beror på lite….

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

Rebeca-johansson
0

Jag ska nog anmäla Sorn. blir hans sista tävling för iår.

iiirma
0

UPP :D

MarleneGustafsson
0

Jag ska anmäla Petro och Luffa Ess

SimbaPebbles
0

Ska anmälan simba till 51 proppen rekord 2.44,8

Travtokig11
0

Ska anmäla fridhems Isac

Mixie
0

Jag ska dit men inte starta utan bara bada min lilla bebis och visa hur banan ser ut ;)

//Mickan

EllaMarine
0

Jag har jättebra proppar åt Polenta där :) Men ja, lite långt … :/

ErikaSchieber
0

Ska anmäla till 2.21 2640m någon mer som ska anmäla till det loppet?

ebba93
0

jag ska anmela blexter till propp 2,15,0 och så ska jag ta me oliver pascal

ebba93
0

jag ska anmela blexter till propp 2,15,0 och så ska jag ta me oliver pascal

deweycheatumnhowe
0

Om något lopp blir inställt så får Iva eventuellt 2 lopp. ( Reservproppen är intressant )

iiirma
0

#24 Jag ska :)

Kristina-
0

Alla lopp blir av, så det blev inget reservlopp !

ElisabethA
0

Väntar spänt på listan!!

SimbaPebbles
0

Väntar med spändning:)Räcka ut tungan

Kristina-
0

Finns på SPTS  sida !Glad

[lufsen]
0

startlistorna

iiirma
0

Kuuwl! ^^

ErikaSchieber
0

Någon som vill tippa?

piggybank
0

Piggan kmr vinna lätt

ErikaSchieber
0

Jag gör ett försök..men jag tippar bara russloppen.

Lopp 2: Skarvikens Maskot, Pelle Plopp, Lojstas Blondie/Rosilja

Lopp 4: Winnica, Smedens Varenna, Allgunnens Älex

Lopp 6: Kung Sune, Kålmans Polar JR, Ilectra

Lopp8: Vill inte tippa mitt lopp =)

Lopp 10: Gumino, Micklas, Iva Roll

Lopp 12: Luffa Ess, Grann, Allgunnens Älex

Lopp 13:  Åkres Reidar, Kålmans Pomira, Blexter

Lopp 14: Sockervadd, Rosilja, Bonnie II

Brunzell
0

Gumino vinner såklart sitt med piggan på en hedrande andraplats ;)

ThereseJ
0

Nån som vet lite tider? när är första start? m.m?

Turnado
0

Hoppas Mogwli gör en sänkning nu.

ErikaSchieber
0

#39 Defilering till lopp 1 : 11.55. Kval körs efter lopp 4…Allt står på spts hemsida =)

ThereseJ
0

#41 Okej tack =)

deweycheatumnhowe
0

Tror han får svårt att gå snabbare än 1.40,7 i oktober månad som 15-åring.

Man kan ju alltid hoppas iofs! :)

Colt
0

Jag kommer nog upp och tar kort om det är fint väder!
Det är ju FINA TÄVLINGAR! :D

iiirma
0

#44 Då får du gärna ta kort på Plexus Linnea ^^) ;)

[lufsen]
0

du går gärna ta kort på linhagens fritz och alcatraz då:P

ThereseE
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag tänkte också ta mig ut och fota lite kanske!

Har inte varit på ponnytravtävlingar på evigheter nu och det kändes lite ledsamt att inte kunna vara med hemma på Ax nu när man flyttat så det vore lte kul:)

Travtokig11
0

Hej! Ta gärna kort på min lilla Fridhems Isac i lopp 7

SimbaPebbles
0

Heej ta gärna kort på simba lopp 1 nummer 10

ThereseJ
0

Dom som tar kort Får gärna ta på Sorn Lopp 4. :)

Valkyria
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ni får jättegärna knäppa lite kort på Kung Sune lopp 6 och 12(?) och Johannesbergs Lovejoy lopp 11 :D

Kommer att ha kameran med själv men det blir nog inte så jättemycket fotat den här gången.

gallant
0

nån som kan jö ett försökm å tippa elle?

Lisann
0

Riktigt kul med så välfyllda och jämna (spännande) lopp! Beror det på välskrivna proppar eller att alla vill göra en sista start innan säsongen är över? Personligen tror jag det är en kombination, men jag tycker propskrivarna onekligen har gjort ett bra jobb. T.ex. kul med loppen 2.25 sämre Auto för kat. A och 1.55 och sämre för kat. B samt intervallchp loppet för de allra snabbaste i kat. A!

Här kommer lite tips av mig till loppen på lördag i alla fall:
Lopp 1: 1:a Rindi - Lovande segerstaplare från Gotland med bra kusk, vinner utan problem? 2:a Fame - Vann senast, verkar stabil runt rekordet. 3:a Helium - Nytt rekord näst senast. Måste hålla sig på benen.

Lopp 2: 1:a Pelle Plopp - Gäst från Åby som segrade på 2.26 i andra starten senast, verkar lovande. 2:a Rosilja - Samma facit för detta sto, kan Carro ge henne en pangstart från springspår? 3:a Skarvikens Mascot - Blev diskad i kriteriet senast. Fin häst som säkert kommer sänka rekordet snabbt. Jobbigt att ta in 40 m. här dock.

Lopp 3: 1:a Lufsen II - Ställs inför en utmaning här men är nog bara bäst. 2:a Gläntans Domino - Intressant uppgift. Kan gå. 3:a Ramona Mustang - Leder länge! Kul uppgift.

Lopp 4: 1:a Winnica - Sandra upp, bra häst! 2:a Smedens Varenna - Bättre med lopp i kroppen?, leder länge. 3:a Luffa Ess - Får långt fram men gillar tillägg och har kapaciteten.

Lopp 5: 1:a Gläntans Facit - Får tipset i ett mycket öppet lopp på sin fina kapacitet, galopper emot dock. 2:a Lill - Helge - Gäst från Sundsvall, intressant uppgift. 3:a Wera - Segerstaplare från Gotland som verkar ha stagnerat lite? Har kapacitet.

Lopp 6: 1:a Ilectra - Fin 4 - åring med fart i benen. Spets runt om? 2:a Kålmas Polar J:r - Segermaskin som utmanar. 3:a Petro - Bra läge. På gång?

Lopp 7: 1:a Talang - Kvalade på 2.56 näst senast och vann på 3.00 senast. Bra chans. 2:a Rindi - Andra loppet för dagen. Långt fram men bra häst. 3:a Fanny V. - kvalade senast på 3.00, bra kapacitet men lite snurrig innan. Mognat nu?

Lopp 8: 1:a Plomona II - Vann senast på nytt rekord, verkar stark också, gynnas därmed av distansen. 2:a Hults Plexus - Står långt bak men är stabil runt rekordet. 3:a Ripadals Friggadör - Leder länge?

Lopp 9: 1:a Golda Getaway - Fin fart i denna 4 - åring. Bra chans. 2:a Pigall II - Segerstaplare från Dalarna, intresant uppgift. 3:a Linhagens Fritz - Stabil runt 2.30, långt framme.

Lopp 10: 1:a Gumino - Inget snack, bara vinner. 2:a Micklas - Bra läge, Jimmy upp. Blir nog 2:a 3:a Iva Roll - Riktig hedersmärr som aldrig gör ett dåligt lopp.

Lopp 11: 1:a Callisto's Selene - Bra på Eskilstuna. Vinner? 2:a Johannesbergs Lovejoy - Vann senast. kan upprepa det nu. 3:a Wilmer - Måste runda alla, men stabil runt 3.00, kan gå.

Lopp 12: 1:a Dar's Golf - Bra kapacitet men måste hålla sig på benen, vinner nog i så fall. 2:a Luffa Ess - Andra loppet ör dagen. Bra chans i öppet lopp. 3:a Petro - Långt fram men intressant med Rebecca Dahlen i sulkyn.

Lopp 13: 1:a Romans - Talanfull 3 - åring med vinstchans. 2:a Hults Plexus - Gör alltid gedigna insatset, kan leda länge. 3:a Åkres Reidar - Fin kapacitet, men långt fram.

Lopp 14: 1:a Sockervadd - Sandra Svenssons 3 - åriga sto bara vinner det här. 2:a Rosilja - Lika säker 2:a. 3:a Birke - kan knipa 3:e platsen i ett öppet lopp.

PromiseMinanMorfeus
0

Hoppas att Min älskade Ekslätts Com hector vinner i lopp 9!!

iiirma
0

#53 Hoppas du får ha rätt ^^ :D

Kajsaa
0

Ni får jätte gärna ta kort på pelle plopp lopp 2 och Muztang lopp 12

Nitro
0

Shit, jag ska köra men jag har ju inte ens kollat startlistorna än :P

juliapettersson
0

#53, vilka roliga tippningar, något för Solvallas program!
Psst, tack för att du tror på Golf :-)

Vikasstuteri
0

I lopp 14 hoppas vi på Louise och Embla Tess, som gör sin första start, vi vet att hon tränar bra så ge de andra en match.

Lisann
0

#58 Tackar :)

Jessika87
0

Lycka till Alla Gotlänningar…. Skrattande

bella-bjorck
0

rolligt med tips å bra tipat……………..i dit lopp håller vi tummarna för dig….LYCKA TILL

Hannna
0

Tror inte Domino ska starta, Maija har ridtävling samma dag. Meningen var att han skulle ut på söndagen på Åby men hela tävlingsdagen blev tyvärr inställd, så Maija var redan "bokad" på lördagen.

Lisann
0

#63 Trist isf..

EmiliaLeo
0

haha! segerstaplaren från dalarna, det gillar vi Flört håller med, mkt intressant ! Jag hoppas han håller sig på benen i starten, då är han blixt snabb.. nej nu ska vi fara! =)