Glädje =)!!!!
Bara måste få utrycka och sprida vår glädje över att den 3:de (90dygn)dräktighets kollen är possitiv, så nu vet vi inte vad som skall gå fel, nu ser vi fram emot midsommar, som inte kommer att gå runt stången….utan i glädjens täcken över Ettan Rolls "barnbarn", Nova Roll`s och TysonII gemensamma avkomma…..VI MÅR SÅ BRA och ÄR SÅ GLADA att vi här på Holmslund önskar att ALLA får känna på vad vi känner i dag!!!!
Kram på er alla!!!!!

Visst är det en härlig känsla… I år när vi kollade våra ston och såg den lilla fosterblåsan på var och en blev jag alldeles rörd. Har blivit lite blödig… Det är bara att gratulera att det har gått bra så här långt och hoppas att det håller i sig så att ni får en fin fölis till midsommar.
Japp!!! Vetten funderar på att skjuta på resan till Jamaica, han har gård där, bara för att vara hemma om han behövs..
goare kille finns inte!!!!!!!! obs 73 år ung!!!

grattis jag förstår den oerhörda glädjen! kramkramm
Tack, det blir spännande 3,5 år att se fram emot, lite ståpäls har vi nog…

Jaaa…och "gammelmormor" & Gammelmorfar" är såååå glada..
Kram

Gud vad roooligt Ingrid! :) Har ni börjat fundera på något namn på den lille?:)

Jag förstår hur du känner dej, sälv ska jag göra mitt 90:dygn ultraljud på Nokia den 12 november och jag är så nervös! Måtte fölet finnas där!
Det är så underbart nästan som att det är en själv som ska föla 
#5 Japp, bara att komma hit och käka tårta vid midsommar, men det vet du redan…..
#6 Japp troligen spikat, men först ska det födas
#7 Lycka till, våran fosterblåsa var som en handboll i storlek=)