Blivande 3-åringar

Ture kör vi lite ibland
Leona sätter vi snart ivagn

Tömkörd, har dragit pinnar och däck.. Var med och hälsade på på valla idag och tyckte det var suuuperkuuul :) Hon har nog aldrig sett så många hästar och människor på samma gång förrut.. ska sätta på vagnen så snart jag har tid :) Annars går hon bara i hagen med en bebis och mamma som sällskap.. Bebis är nog lite förvirrad som försöker hitta mat hos min lilla :)
//Mickan
Tömkörd och satt ivagn 1gång

inkörd och körs regelbundet.

Hults Raptor tränas för fullt. Har fått upp en snygg muskulös kropp och en sjujävla konditon! :)

Min blivande treåring Diggiloo, e. micklas har kommit en bra bit på vägen då han nästan är helt inkörd nu. Har tagit de ganska lugnt med honom men han är alltid lika snäll och oftast gör som man ber honom om :)

min 3-åring tränas ungefär 3 gånger i veckan :)

Tejas Pirana (e.Tejas Monljus 540 u.Tejas Zorrina-Pi) är tömkörd med och utan vagn och "körd" på släp några gånger. Hon tar kommandon och styrning superbra!
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

#10 min med..:P

Mina är också inkörda och körs regelbudet :)
#10, din är e. Raider va? :) Hur är hon?? :) Lite nyfiken, har också en e. Raider ^^

Mina 2 är inkörda o körs ca en gg i veckan för att vänja sig vid allt =)
Min kördes in i vintras för kälke. I våras kördes han en del i vagn och har över sommaren mest växt. Nu i höst kom han till sin fodervärd och har där satts i sulky för lite mer träning.
Tjängvide Fridolf (e: Dollman u: Fuga RS 5326) har varit inkörd sen i somras.I vintras åkte ungarna miniskidor efter han redan när jag ledde.Tömkörd sedan oktober -06.
Hur lugn o snäll som helst även att han än är hingst.Har varit på banan o sprungit tre varv också.Tränas i skogen 1-2 ggr/vecka,men ska sättas igång lite mer regelbundet nu.
Han har blivit lärd att kliva i skaklarna när man ska spänna för.Står helt stilla vid anspänning (dock ska nafsas lite).
Inkörd å körs nästan regelbundet..blev knlippt igår för första gg ska ha med mej honom på sista klubbdagen för året så han får skritta å jogga runt lite på banan å kolla

Guldhagens Ariel kördes in i våras/början av sommaren. Sedan har hon gått och ätit gräs och skrotat i några månader. Nu ska hon köras igång igen. Hon var väldigt pigg och lättkörd för några månader sedan så jag tror inte att det blir några problem nu heller.