Luffa Ess - ny 2.00 ponny
Igår på Solvalla 20/10 gick Luffa Ess för första gången under 2.00 hur enkelt som helst! Hon vann sitt lopp på 1.58,9 överlägset och det var hennes tredje raka seger efter comebacken i våras.
Vill bara tacka hennes ägare Hilde och Gyridh Staaf för att jag får ha denna stjärna!
Är det någon som har någon bild på henne? =)

Vill bara gratta till segern. Det va bra gjort =)

Grattis

Grattis!!

GRATTIS MARLENE :D
Hon var hur fin som helst igår.
GRATTIS! :)

grattiis :D

Grattis!:D

Grattis :)

Tack allihopa =)
Grattis till det fina loppet och till tiden under två-minuter! Tack själv för att du tar så bra hand om Luffa
Många hälsningar
Hilde o Gyrid

Grattis! :)

Grattis!

Ahhhh min Sås! Va fin!

#17 Ååååååå min lille Såsse, som Marlene inte orkar tävla
Han som e så bra!

men han ska faktist ut i vår. *lovar*

Grattis Marlene!! :)

Grattis Marlene:) va kul! vem körde petro då??
Grattis! :)

#19 Bra Marleeene. för såsse är faktiskt bättre än alla dina pållar tillsammans
#21 Jag körde Petro ett lopp, Marlene det andra.

GRATTIS! Hoppas själv på att får Reva under 2 min :) Måste va en härlig känsla :P

ETT STORT GRATTIS! :)

#26 Fina bilder! Är det okej om jag (ägare till Luffa) också tar en av bilderna på Luffa?
Grattis Marlene och Luffa! Kul kul, fam. Staaf! Hoppas att jag också kan få "låna" bilderna!

Tackaaaar :) Är så stolt !

Jättefina bilder :)

självklart får alla i kresten kring luffa ta mina bilder ;D

Så snällt :)
Jättefina bilder! Hon är verkligen snygg, nästan lika snygg som henne jag har här hemma……
#32 o #35 Tack så mycket! Bilderna var jättefina.
#37 Hon har verkligen utstrålning, inte illa med ett diplomsto under två minuter :) Grattis själv förresten till ytterligare en tvåminuters-uppfödning, Leilus tredje, det lär ju bli fler…

Grattis Marlene!
Grattis :)

GRattis:D:D

Grattis, Grymt fin häst tycker jag.
Hur gick de för Petro då?

Petro var tvåa.. :)
#38 Jo, nu har Leilu slagit sin mamma när det gäller 2.00-hästar, men Loellas är ju under 1.50 förstås…..Jo, det kan faktiskt bli fyra till…..ett par är på mycket god väg!
men men, du får ta dom om du vill ;)