Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etiketttävling
Läst 562 ggr
Susan61
0

Romme 3/11

Skall någon dit och tävla så sent?

Är det snöfritt?

divansson
0

ja ska tävla där.. men det finns en tråd till här nånstanns också..

Geminii
0

jag ska me dit :) men som sagt de finns redan en sån här tråd :P

Colt
0

Ändrade planer, Colt ställs av nu, alltså slipper ni oss! ^^

divansson
0

#3 naahj! :(

Colt
0

#4 hehe :) Du ska vara glad! (A) En mindre motståndare att slå!
Nu vinner ni! ;)

EmiliaLeo
0

anmäl nu så den blir av =) ngn som tänkt anmäla till prop. 6 ?

SimbaPebbles
0

jag  ska anmäla=)

jonathanivarsson
0

jag fattar inte vrf barn som kör b-poony ska köra gum och gubblopp exempel rebecca dahlen du är under 25 gumm och gubblopp är för dom över 25. tkr jag!

divansson
0

#8 men hon tex. får ju inte köra shettis i lopp..

jonathanivarsson
0

nej men hon kör ju russ räcker väll

Edde
0

#0 Det brukar inte vara snö då, men man vet aldrig…är du långt ifrån och vad har du tänkt anmäla?

Colt
0

#10 Men herre gud, det är väl kul att få köra shettis igen!
Det kan va roligt för oss "pensionärer" att uppleva gammla minnen med dem små!
Vad är det att bråka om? Det är ju inte direkt något blodigt allvar i gubb och gumloppen.

Nitro
0

#12 Nej verkligen inte! Eller förresten, kör nån på mig så åker jag upp till måldomartornet och lämnar in protest, eller kanske kräver att de ska dela ut en varning. Sen om nån har 3 galopper skyndar jag mig att meddela det så dem kan diska!

HAHA!

Nej vad sjutton. Så himla kul att man får chansen, typ en gång om året, att sitta i en shettissulky igen!

ElinLilja
0

Jag hade inte heller tvekat en sekund att varit med i gubb och gum loppet med min shettis…. det finns inget roligare än att köra shettis! Är avensjuk på dej Rebecca som får chansen… Glad

amandahandersson
0

Jag förstår överåriga kuskar att dom vill köra shettis! Det är en jävla charm med dom små djuren ;)
Jag själv har kört mitt sista officiella svenska shettislopp, jag tänker fuska och köra i Finland nästa år (A)

Colt
0

#13 HAHA ja gör det snälla!  Sen kan du ju kräva att dem ska skriva in loppet som officiellt om du vinner! ^^

divansson
0

FRÅGAR LITE OT BARA:

Asså.. när tycker ni det är rimligt att åka till måldommartornet och klaga på nån? vad skall denna ha gjort då? har ni nånsinn gjort det?  Ja blir ständigt påkörd :@ och jag får nästan alltid galopp då.. ja retar upp mig mer och mer, tar inte påkörningar som största allvar, men nog jädrar blir jag arg. det är vel endå lite och klaga över. men vad är rimligt?

förlååååt så hemskt mycket att ja lämnar trådens ämne nu.. men ja vet inte riktigt hur det är rimligt att hantera dessa saker.. Har alldrig sett mer än en som åkt till måldommaren och pratat, undar även om man får det? :S

Nitro
0

#17 man får lämna in protest om det skett typ 200m innan mål eller senare. Protesten kommer inte gå igenom om inte domarna kan vara säkra på att händelsen ändrade utgången på loppet.
Så de som protesterar har ofta inte så mycket att komma med, jag tycker faktiskt det är lite löjliga saker som det protesteras för.

divansson
0

okej..

TildaLinge
0

#0 Susan ska du dit?

Susan61
0

skulle vilja

Geminii
0

Kommer bara med Lillis.  :)