Skellefteå 6 oktober.
Vem ska anmäla? :D:D Häst, rekord, pengar å propp tack ;)
Mm.. Jag ska anmäla! Funderar fortfarande lite hur ;p
Jag ska dit :) Har en plats över i släpet, åker från boden.

Jag ska anmäla Linhagens Frisbee
Läste på travrondens hemsida ang. Skellefteås "nya" bana ^^
"Banomläggningen iscensattes den 3 september och det lades på nytt ytmaterial och kurvornas dosering återställdes till en lutning på 16 procent. "
Visst betyder det där att kurvorna är detsamma som tidigare?? Dum fråga, men wtf. Mina hästar älskar Skellefteå, för kurvorna är så bra där x)
#4 Antagligen eftersom det står 'återställdes'. Eller? :P
#5, ja jag hoppas på det x) Måste ju fråga för att vara säker x)
Ska bli spännande att köra open stretch :) Då kan man ju köra ryggar med Zolle så han inte springer vettet av sig efter sådär 500 meter som han brukar göra ;p

Norrskenets Jupiter (2.40,3, 14.075:-) ska anmälas till högst 15.000:- och högst 24.000:- (prop.4 och 5).
Zolero (2.25,4, 1.875:-) ska anmälas till högst 3.000:- (prop.7).
Båda hästarna lär få skitlopp, men Skellefteå är en fin bana och dessutom närmaste grannbana så vi åker ändå.
Juppe startar med halvrad, han ska starta på Boden den 4 oktober också. Där han har ett skitlopp… Heja Juppe!
#6, Det lät som att vi inte kommer att få använda open strech förrän nästa år, för att det först måste godkännas av STC osv.. Men jag kan ha fel 
#9, aha, ajdå…. Aja, de löser sig nog ändå. Inte så många ponnylopp där man blir fast i första spår bakom nån ändå så x) hihi ;)
Ska du köra nå då, Jennifer? :)
ska anmäla helge och ivrig.
Håller med amanda att det ska bli jäkligt kul att prova open strech, d ska bli intresant:D(Y)

#10, jag vet inte, ingen har ringt än iaf =P
Anmälan går ut idag! Så jag tycker ni ska anmäla!
#10, "stortravet" har då premiär på måndag med open strech, så vi kanske får använda det trotsallt
! Vi lär ju märka det 
#15, härligt! ;) då har jag ju värsta taktiken på gång ;D
Anmälan går ut 16:00, men vet nån om det finns möjlighet att se startlistor idag? :)
FINNS DE NÅ STARTLISTOR? ;)

Jag vet inte om det finns startlistor någon stans :S , men det kommer knappast in på ponnytravklubbens hemsida ! Där är det typ sjuttioelva år sen det uppdaterades, och jag tror inte att det görs nu heller…
Inga startlistor idag… Gah!
STARTLISTOOOOR???

#19 Jag har sagt upp mig som webmaster för ett bra tag sedan men då ingen ersättare finns så kommer jag att fortsätta ett tag till. Jag kommer dock inte att ha tid att lägga ut startlistor etc utan de finns på SPTFs sida.
#20 Vi får se om de blir officiella idag. Alla lopp blir iaf..
#22, okej! Skulle vara jättebra om man fick se startlistorna idag.. :) Men vet du om mina två kom med? Norrskenets Jupiter och Zolero… Juppe startar med halvrad, och Zolle har ju inte allt för bra poäng.

#23 amandah dina är med:) listorna finns på kanal 75.
#24, ååh kan du slänga in dom här? ;)
Och hur tar man sig dit då?
Finns på SPTF!
Lopp 3, 4 och 8 för mig :) Kan få en slant iaf… Hoppas på godkända lopp!

Oh, Anna har ju världens bästa lopp i sitt första lopp ;)
Ivrig Z : ska kunna vara bland om tre och om han är det så är jag mer än nöjd! Han får 3 Guldskor.
Lill Helge : Han står lite dåligt till i sitt lopp men ska vell kunna fixa en peng då är jag nöjd. Han får 2 Guldskor.
Belinda lll : Ja vad ska man säga m denna dam!?….. Hon är min bästa chans och ska ses med en väldigt stor vinstchans, men om banan är lika dålig som på bodens dubbeltrav i våras så kanske hon inte startar. Men om den är bra så är hon sämst tvåa! Hon får 5 Guldskor

Hyffsat bra lopp! dock inte ett, belinda stog ju vad vare? 20 elr 40 m bakom men jag siktar på plats, andra loppet med henne har man ju vinstchans, så jag hoppas få en vinst innan hon nu ska säljas osv .. Marina är det bara att köra på med, hon ska klippas snart! ;) weeelllwell, cya there ;)

#29 HAHA! 
Juppsan har två tuffa lopp, men han är van att stå illa till i penning så… Men det skulle vara jädrans kul med en pokal i något av de sista shettisloppen man kör :) Jag tror dock inte vi får det, men en rekordsänkning skulle slå lika högt!
Zolle har också ett tufft lopp, men han är nog på pengar. Fast huvudsaken är att han travar fint och inte blir diskad - vi vill inte ha omkval! Om han inte stressar upp sig så går det säkert bra, vi kanske kan sänka rekordet litegranna och framför allt får han tävlingsrutin!
Aja, hur det än går så är grabbsen bäst för mig ändå :) <3
Ingen som vill ge sig på att tippa? : )
Lopp 1: 5 ORKAN Z
Lopp 2: 3 LINES HÅKAN, 4 HAMRAS FELICIA, 5 SOLOS UNIKA PRIMULA, 7 TITAN
Lopp 3: 12 FE'RGUS (men såklart hejar vi på 10 ZOLERO, haha )
Lopp 4: 3 NÄSVALLENS PORS, 10 BUSEBO TROLLA (men ja, vi hejar på ( NORRSKENETS JUPITER!)
Lopp 5: 5 IVRIG Z.
Lopp 6: 6 ALEXIR
Lopp 7: 4 VITAMIN
Lopp 8: 8 BÄCKDALENS ATHENA, 13 NÄSVALLENS PORS (heja 14 NORRSKENETS JUPITER!!!! )
Lopp 9: 4 FE'RGUS
Lopp 10: 1 IVRIG Z.
Lopp 11: 5 BELINDA III
Lopp 12: 5 MILTANO
Sista shettisloppen jag kör, tror jag.. Om det inte dyker upp nå i Finland. Åh… Heja Juppe <3
Hejar såklart även på Juppe-brorsan Hottis :):)
Jag tror Okey har en chans vi har satt på honom boots bak idag och han sänkte en hel minut på snabbjobbet ! Han är i ruggig form just nu !

Okey vinner lätt Sandra ;)
vi är helt skakade av hans insatts idag ! Han blev som helt ny häst av bootsen !!!

det är super Sandra ;) klart han vinner !
vi får väl hoppas att han är lika bra på lördag som han var idag ! : )

Jaa, men det tror jag. Med bootsen på så (:
Joo det kommer bli spännande : )

ja oja. flera lopp som jag vill se :)
Någon som vet några strykningar?

Inga strykningar har inkommit.
när är första start? är det någon värmningspaus?
Ingen som har en frankomara-käk att låna ut då?
lycka till svane till seger