Boden 25 Oktober
Anmälan har gått ut idag, så den kommer nog imorrn :) Men annars brukar Boden vara snabba med startlistor ;p
Vilka har anmält? Jag anmälde inte när jag fick veta vilket motstånd! x)

Pilgrim är anmäld tror jag :)
Och själv ska man vara häst skötare åt Maretto :']
Ja, såhär på förhand måste jag väl säga att det ser bra ut för Maretto, men trav är trav allt kan ju hända ;)
Självklart Fritte hehe
Ja, såhär på förhand måste jag väl säga att det ser bra ut för Maretto, men trav är trav allt kan ju hända ;)
Självklart Fritte hehe

Bella, ska du åka till BODEN? eru komplett galen? :P
Hon gå ju på Wången, bara 70 mil ju! :D
Du vet, här uppe krävs minst 80 mil för att vi ska kalla de "långt" ^^

Näää, jag tycker Axevalla, 27-28 mil e långt!
Men du är ju bortskämd ;) Umåker är Bodens näst närmaste bana - endast 30 mil dit!
När det är 50 mil kan man säja "nja, det är ju en liten bit å åka…."
Hehe* tog emot anmälningarna idag^^
Kul att se startlistan!
Kicko ska göra den imorgonbitti så håll ut! ;D
Va duktig du är Bea: ) Vare bra med anmälningar? ;)
#11 - Jag vet X)
Jodå, tyckte det var superkul att det anmäldes så pass många hästar att det blev ett insprängt montélopp här i Boden!^^
Mohaha, jag har hört att det bara är sisådär 55mil:) Rätt tufft tävlat både på Sveriges sydligste banan jägersro och så boden nu. Fett långt emellan. Kul att det blev lopp, hoppas det ser bra ut för mig och Marre .
55!? Det är då 65 mil till Östersund från Boden, och Wången ligger väll lite söder om Östersund???
# 14 säger du det så. Jag har fan noll koll på vart Wången ligger. Allt jag vet är att det ligger i skogen. Men skit samma det blir nog bra ändå :) hehe

vem kör upp dig bella ?
#16 Pappa såklart :) åker ända från Göteborg

skojjaru ? han e sjuk :P
#17 oj jävlar. jag får be på mina bara knän för att pappa ska gå med på att skjutsa mig till en tävling 30 mil bort :P
#17, glömde du möjligtvis berätta detaljen att det är YTTERLIGARE 70 mil från Wången? ;) Göteborg - Boden… det är LÅNGT (tycker till och med jag!)!!
Årets hederspris till din pappa, helt klart!

åker inte ens till fastlandet :S
Heheh, jodå han är kung. Men han ska ändå upp och hämta mig här på wången så vi tar en liten sväng förbi boden och gävle innan vi taggar hem till gbg igen :)

"en liten sväng förbi boden och gävle innan vi taggar hem till gbg igen"
Sptf borde införa ett nytt pris, årets galning xD
Heheh, nu ska vi inte vara såna :)
Startlistan föresten

Kul att det vart ett monté lopp :)
Evelina ska rida Pilgrim
Lycka till gumman!
Maretto vinner! :D

Jag skulle tippa på att Maretto vinner^^

Bella vinner med Maretto.

Jo Maretto vinner 
Haha kul att ni tror på mig, men alla lopp ska ridas först. Men jag kan ju inte säga annat än att de ser bra ut :)

Det e redan klart bella;)
Jag är då innerligt tacksam över att jag inte anmälde Zolle! TACK AMANDAH! ;)

Måste fasiken fixa pris till din pappa bella<3!
jag tyckte det va galet när ni först va på kalmar el jägers el va det nu va o sen åkte till hagmyren bara för att tävla me mawe o sen ner o hämta marre o sen till eskils fre lör sön! men nu e det ju ännu längre fast det e ju iförsig din häst du ska tävla med nu! jag kanske kommer o hälsar på på boden el nå:P
Ja att hästen som kommer längst söderut vinner tror väll många men vi andra som har häst me ( okan Z hoppas ju på ett under )att han kan få ta sin andra monte seger för under hra hänt förut med hästar
#35 Precis allt kan ju hända. Önskar er lycka till :)

Haha… Då får ja hoppas på ett under, Lite tufft lopp för Yazzå kanske men kul att vara med iaf ;p

Suck! Kan nog inte komma om jag inte hittar nånstans att sova i boden från torsdan till fredan:S någon som vet nånstans man kan övernatta?;)

Finns nåt vandrarhem där (:

#40 haha oki:P men hur långt e det från tågstation till banan? jag känner dig ju inte ens;) taha

Bella o Maretto e king<3 vann me överlägset på 2.05

vem kom 2:a ? ;)

ingen aning

Resultat:
- Maretto 2.05,4
- Orkan Z 2.14,1
- Ossy 2.14,5
- Solos Mysli 2.36,8
- Pilgrim 2.51,9
- Disk. Solos Yazzå

Kan säga att Maretto och Bella ägde skiten ur alla ; D
Grattis vännen <3
Ngra timmar sedan man vinka av dom :/
#42 & 46 Tack så mkt :) Tack för all hjälp Frida du är toppen<3
Vi överlevde resan hem iallafall. Nu laddar vi om för Gävle på söndag.

#47 Grattis Bella :D