Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 315 ggr
Jaaaakoob
0

Freewebs Hur gör man ?

Hur gör man en hemsida på Freewebs och kostar det något ?

EmiliaLeo
0

Det är gratis så vitt jag vet.. om du inte kan html koder och sådant så finns det färdiga mallar att välja på och det är ganska enkelt att bygga en hemsida med mallarna :)

Jaaaakoob
0

ok

Turnado
0

Jag fattar ingenting av de.

TildaLinge
0

Enkelt som att göra pannkakor ;)

VeronicaP
0

#4 Jasså du kan göra pannkakor du , då står det färdig när jag kommer hem från jobbet nästa vecka då ;-)

TildaLinge
0

#5 jaha det tror du men du får köpa ingredienser isånna fall då ;)

Turnado
0

Pannkakor är juh svårt att göra :P

TildaLinge
0

#7 ääh pannkakor e bus enkelt, men jag kom inte på ordspråket, det ska vara lätt som en plätt ;)

Jaaaakoob
0

Bra att ni pratar om Pannkakor på min tråd :):)

Turnado
0

#9 sorry. Men kan någon förklar hur man gör. Jaaaakoob vad behöver du hjälp med? kanske någon som vet här

Jaaaakoob
0

Hur man gör en Hemsida på Freewebs ? och om det kostar  och vart pch vilken hemsida man går in på

TildaLinge
0

freewebs hör man ju på namnet att det är gratis o sen går man in på www.freewebs.com o sen så står det typ create your own free webs site o sen så står det var man ska göra o det finns två alternativ, koder eller med färdiga mallar ;) ungefär det men det står vad man ska göra dock på engelska

TildaLinge
0

freewebs hör man ju på namnet att det är gratis o sen går man in på www.freewebs.com o sen så står det typ create your own free webs site o sen så står det var man ska göra o det finns två alternativ, koder eller med färdiga mallar ;) ungefär det men det står vad man ska göra dock på engelska