Leasa ut`?
Heej!"
Är det någon som har en häst som ni kan leasa ut Ca: 1år.Sto,Valack, Russ, Shettis spelar inte någon roll.

Till vad? Ålder? Vem frågar?
Jag vill låna den, jag är 14 år..

Jag menade till vilket ändamål, hur gammal ska hästen vara ungefär och vem är Loullou?
Det är alltid bra att skriva lite info om sig själv samt vad det är för slags häst du vill ha. Sto, hingst eller valack? Körd? Riden?Startad? Nybörjarhäst eller för en mer van kusk?
Asså, jag vill ha en inkörd russ eller shettis spelar ingen roll. Jag vill ha en häst som liksom är snäll och så.. Och jag har inte tagit licens eller nått.. Jag brukar köra min kompis häst ibland när jag är med henne i stallet..
Var bor du? Vad är ditt mål, att ta travlicens eller bara "lulla" omkring i skogen? Rida? Hur stor erfarenhet har du av hästar och har du någon erfaren person som kan ge dig stöd och hjälp?

Hon bor på gotland. Kört Effi lite. En snäll häst ska de hälst va. Lite luff i skogen.

Gotland!! Då får vi slåss om henne "Asagard". Vill du absolut ha en ponny för fodervärdskontrakt? Annars kan du komma hem till mig och rida och ev. köra. Har ett äldre snällt sto som kunde behöva nån liten tjej som pysslar med henne. Intresserad PM:a mig eller ring 261574.
Jag vet inte riktigt.. Jag vill helst vara i Vesterhejde.. Vid Ronja..
hej jag har en shettis som är inkörd som jag letta kusk till
Hehe okej, hur gammal ? Något foto ?
hej han heter myrkungen och är fyra år
Okej, ingen bild ??
Okej, ingen bild ??
Ingen ??

hmm, du skriver att du vill ha en ponny på cirka ett år, men den skall vara inkörd? *blev lite förvirrad bara, inget illa menat*
asså, låna den ungefär 1 år :)
Skrev kanske lite fel där..

Söööting där :)

Nu väntar vi på svar. Kanske kan vi ha den. Annars får ni gotläningar slåss om henne :P
vaddå väntar på svar ??
Kinda?

Peter har ännu inte ringt
Okeej, han kommer väl aldrig ringa "/

Okeej, vad bra..