e. Aramis
hej! Jag undra vad Aramis har lämnat för avkommor.
Namn travrek? utställ? berätta

puttt
Jag skriver väl här med:)
Vi har Smedens Falsett e.Aramis. Världens vackraste och trevligaste (enligt mig) shettis. Hon är isabellfärgad, travrekord 2.50,3 och har fått 38 p på premiering. En bild finns på min sida.
Vi har haft Gläntans solero som är e; Aramis hade rec runt 2.53 också isabell !!. Vi låna honom sedan såldes han uppåt

http://www.shetlandsponny.se/stambok/VisaHAvk.asp?Nr1=8512
på den länken kan du se alla Aramis avkommor.
Gläntans Angelica har startat på travet och om jag inte minns fel fick hon ett rekord runt 2.40 innan hon slutade.
Jag har haft Lucky Luke, leasade honom mellan mars och juli.
Han var fux och 97 cm hög.
En jättetrevlig häst som alltid ville gosa och mysa. Han kvalade på 3.16, och gjorde sen tre starter och blev diskad för galopp i två av dom och oplacerad på 3.28 i den tredje… Hm….
Hästen kunde helt klart trava, han hade ett himla fint steg! Men galoppig var han. Lite mer träning så kommer han bli perfekt! :)
Hoppas han får chansen nån fler gång på travbanorna!

Men Leona finns inte med
Jag har tävlat gläntans Disa 1 sesång e:Aramis U:Gläntans Daisy hon är mörkfux travrekord på 2.47 Startat 17 gånger med bla placeringarna 1-6-2 . en mycket trevlig häst :)

Det värkar som dom flästa är mysiga och snälla. Har en e. Aramis och är jätte snäll kommer springande i hagen när man ropar :P