Russ Sulky säljes
Jag tror aldrig att du får den såld med det priset…
Vadå det priset, jag tycker det är ett bra pris?? *förlåt, nu bröt jag trådens innehåll*

Passar den till ett stort russ? (Borde den ju eg. göra om det är en storhästvagn…) Var finns vagnen?

#3 Ganska säker på att den finns i närheten av Örebro.

#3, ja den passar helt super till stort russ, har haft den på ett maxat och funkar bra. Den finns i sköllersta, ca 2 mil från Örebro

Då ska jag prata med min man, han kör långtradare och passerar i närheten av Örebro mest varje vecka, vi bor i norrbotten och saknar en sulky till ett stort russ. Våra passsar jättebra till de små russen…

#6, okey, men du kan nå mig eller nån av mina föräldrar på nummren: 019-230730 (hem), 073-6482915 (mig, Emma) eller 070-4853031.

*putt*

'putt*, priset är nu 3500:- fortfarande lika prutbart, men det börjar bli rätt akut att få bort den då jag hälst kör min unghäst i sulkett på banan o inte i sulky.
finns den kvar?

ja den finns kvar
okej :) kan ev. köpa den till sommaren.. o så fort ja har fått pengarna för min sulky :)

ookey, den finns kvar så länge jag inte säjer någe annat ;)
fortfarande kvar? du får 3000kr för den..

vi har beslutat oss att ha kvar sulkyn ett tag till så den är itne längre tillsalu

syynd:'(

#16, Hon skrev det i Mars, och jag har för mig att jag sett annons på den igen om jag inte minns fel, så den kanske fortfarande är till salu..

Eller ja, är till salu igen*

:D:D

Eftersom Emma's nummer har getts ut i inlägg #7, så kan du ju ringa henne och höra om sulkyn finns kvar.

mm:) men e den typ blå?

Det ser du ju på bilden, och som det står i annonsen: koboltblå.

bra:D

#21, den e koboltblå som casandra skrev ;) det är typ.. lite mer klarblå mot lite mörkare..
är den till salu??