Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettannonser
Läst 850 ggr
bubbe
0

Klippmaskin säljes

HEINIGER PROGRESS KLIPPMASKIN

Lätt, behändig och tystgående. 65W magnetmotor vars effekt kan jämföras med en traditionell 150W motor. Levereras komplett med väska, skär och olja. 1 års garanti på motorn.

Inköpt på Hööks i februari 2007, aldrig använd. Säljes då hästen jag skulle klippa inte längre finns i livet. Nypris 3 599 kr. Säljes för 2 500 kr. Garanti kvar, kvitto finns. Maila till therese.norrveda@telia.com

plutten-92
0

kan kolla hemma. pappa har pratat om att köpa en klipp maskin. kan höra av mig sensre.

TimoonX
0

Hejsan!

Jag är intresserad av din klippmaskin.Är den kvar?Vad finns den?

bubbe
0

Ja, den är inte såld. Finns i Norrtälje 7 mil från Stockholm. Kan ta med den till Gävle nästa helg, eller russkonferensen i Emmaboda samma helg, om det finns intresse. Maila mig gärna på therese.norrveda@telia.com

[Emmelo]
0

Finns den kvar? kan du skicka den me buss??

bubbe
0

Ja, den finns kvar, men vad menar du för buss? Jag bor inte nära någon travbana, om det är hästbussarna du menar. Jag har som sagt möjlighet att ta med den till Gävletravet nu i helgen, och det finns säkert "dalafolk" som ska till russkonferensen i Emmaboda, så det går säkert att lösa. Kan även skicka den som paket med posten, men då står köparen för frakten.

[Emmelo]
0

#5 jag mena med bussgods eller posten..vet du va de kostar att skicka med post?

ryttarn
0

Har mailat dig…..

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

bubbe
0

Klippmaskinen är såld, så denna tråd är inte aktuell längre. Tack ändå för visat intresse. Hoppas att köparen är nöjd.